درخشش سینما گران کرمانی درشصت ونهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان | خبر کرمان

کرمان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سینما گران کرمانی موفق به کسب رتبه و جایزه در شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان شدند. به گزارش نذیر کرمان، محسن روحی، روز شنبه ضمن تبریک به سینما گران جوان کرمان گفت: جشنواره مهر و شید با حضور عکاسان و فیلمسازان راه یافته از ۱۰ […]



کرمان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سینما گران کرمانی موفق به کسب رتبه و جایزه در شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان شدند.

به گزارش نذیر کرمان، محسن روحی، روز شنبه ضمن تبریک به سینما گران جوان کرمان گفت: جشنواره مهر و شید با حضور عکاسان و فیلمسازان راه یافته از ۱۰ استان کشور از جمله کرمان به میزبانی مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور فعال انجمن سینمای جوانان استان کرمان در این رویداد افزود: فیلم تایلندی به کارگردانی عباس حسین زاده و حسام حسینی موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره گردید و بازیگران این فیلم میثم دامن زه و رادین روئین فر نیز تقدیر و حامد بقائیان فیلمبردار فیلم تایلندی هم موفق به کسب جایزه بهترین فیلمبردار از این جشنواره شدند.

وی افزود: در بخش پژوهش هم کرمان با جایزه خانم رضوان بوستانی به عنوان بهترین پژوهش فیلم مستند خوش درخشید.

بر اساس این گزارش؛ آثار راه یافته به جشنواره منطقه‌ای مهر و شید از ۱۰ استان کشور شامل کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، سمنان، یزد، گلستان، مازندران، اصفهان و قم با تعداد ۶۷ اثر در حوزه فیلم و ۵۲ اثر در حوزه عکس از ۱۷ تا ۲۰ شهریور به رقابت پرداختند.

کد خبر ۶۲۲۴۶۴۰


درخشش سینما گران کرمانی درشصت ونهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان

منبع: مــهر
? درخشش سینما گران کرمانی درشصت ونهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان