درخشش دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری | اخبار استان کرمان

مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب گفت: دانش‌‌آموزان رودباری در کنکور سراسری با کسب یک سهمیه پزشکی و ۳۴ سهمیه پردیس دانشگاه فرهنگیان درخشیدند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان »؛ مهدی بهرامی از افتخار‌آفرینی بی‌نظیر دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری خبر داد و گفت: دانش‌آموز دبیرستان صاحب‌الزمان (عج) رودبار با کسب […]




مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب گفت: دانش‌‌آموزان رودباری در کنکور سراسری با کسب یک سهمیه پزشکی و ۳۴ سهمیه پردیس دانشگاه فرهنگیان درخشیدند.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان »؛ مهدی بهرامی از افتخار‌آفرینی بی‌نظیر دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری خبر داد و گفت: دانش‌آموز دبیرستان صاحب‌الزمان (عج) رودبار با کسب سهمیه پزشکی‌ در کنکور سراسری خوش درخشید.

 
وی ادامه داد: امیرمحمد سنجری‌نژاد دانش‌آموز مستعد و پرتلاش مدرسه صاحب‌الزمان (عج) موفق شد در کنکور سراسری رشته تجربی به یکی از برترین جایگاه‌های کشور دست یابد و سهمیه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان را کسب کند. 
 
مدیر آموزش و‌ پرورش رودبار جنوب خاطرنشان کرد: این موفقیت بزرگ نه تنها باعث افتخار خانواده و مدرسه وی شده است، بلکه بار دیگر توانمندی‌های دانش‌آموزان رودباری را در عرصه آموزش کشور به نمایش گذاشت.
 
 
وی بیان کرد: این توفیق الهی انگیزه‌ای برای دیگر دانش‌آموزان این شهرستان خواهد بود تا با پشتکار و امید، مسیر موفقیت‌های علمی را دنبال کنند و بتوانند در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی، افتخارات بیش‌تری برای شهرمان به ارمغان آورند.
 
بهرامی تصریح کرد: در بین پذیرفته‌شدگان نیز رضا بهرامی‌نیکخو دانش‌آموز مدرسه پیامبر رحمت (ص) نیز در رشته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران پذیرفته شده است و ۳۴ نفر هم سهمیه پردیس دانشگاه فرهنگیان را کسب کردند.
 
وی اظهار کرد: اینجانب کسب این موفقیت‌ها و کسب رتبه برتر کنکور در رشته علوم تجربی توسط  دانش‌آموز رودباری را در گام نخست به این فرزند ساعی، والدین این دانش‌آموز و سپس به همه همکاران و معلمان به‌ویژه همکارانم در اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب و اساتید و عوامل اجرایی دبیرستان صاحب‌الزمان (عج) تبریک ویژه می‌گویم.
 
بهرامی ابراز کرد: آموزش و‌ پرورش رودبار جنوب به همت معلمان، آموزگاران و همکاران ستادی همواره در بسیاری زمینه‌ها در رتبه‌های برتر درخشش داشته و امروز نیز در بخش کنکور، صاحب بی‌نظیرترین دستاورد‌ها شد و کسب این رتبه، افتخاری بزرگ و ماندگار است که خستگی و دلواپسی را از تن و جان همکاران و معلمان ارزشمند گرفت.
 
منبع: رودبار ما
انتهای خبر/ پورحیدر


درخشش دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? درخشش دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری