درخشش جوانان‌ نخبه کرمانی در مسابقات جهانی | اخبار استان کرمان

برادران دوقلوی‌ کرمانی با کسب مدال افتخار در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ فرانسه خوش درخشیدند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ سید آرین‌ طاهری در رشته فناوری طراحی گرافیک و سید آرمین‌ طاهری در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه به کسب مدال افتخار جهان نایل شدند.   این جوانان نخبه مهارتی در قالب […]




برادران دوقلوی‌ کرمانی با کسب مدال افتخار در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ فرانسه خوش درخشیدند.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ سید آرین‌ طاهری در رشته فناوری طراحی گرافیک و سید آرمین‌ طاهری در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه به کسب مدال افتخار جهان نایل شدند.
 

این جوانان نخبه مهارتی در قالب اعضای تیم‌ ملی مهارت جمهوری‌ اسلامی ایران در این مسابقات افتخار آفریدند؛ برادران دوقلو طاهری قبل از این هم دو مدال‌ طلا و یک‌ نقره در مسابقات ملی مهارت و نیز مدال مسابقات آسیایی مهارت را در کارنامه خود داشتند.
 
تیم‌ملی مهارت ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ در شهر لیون فرانسه که با حضور هزار و ۴۰۰ نفر از ۷۳ کشور جهان برگزار شد، با کسب یک مدال نقره در رشته امنیت‌ سایبری و هشت مدال در رشته‌های پردازش ابری، فناوری طراحی‌گرافیک، مدیریت‌ سیستم‌های تحت شبکه، تبرید و تهویه، جواهرسازی، فناوری‌های وب، کارهای نرم‌افزاری برای کسب‌ و کار و نرم‌افزارهای موبایل درخشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/ تاج‌الدینی 


درخشش جوانان‌ نخبه کرمانی در مسابقات جهانی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? درخشش جوانان‌ نخبه کرمانی در مسابقات جهانی