درب اتاق‌های مسئولان قضایی استان کرمان به روی مردم باز است/ رسیدگی به ۵۵ هزار درخواست مردمی در شش ماهه نخست سال

به گزارش نذیر کرمان؛ حمزه امیرمحمدی‌نسب از تداوم ملاقات‌های مردمی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با شهروندان متقاضی در روزهای سه شنبه هر هفته خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون رئیس کل دادگستری استان کرمان به مشکلات بیش از یک هزار و  ۳۲۸ نفر از شهروندان کرمانی در ملاقات‌های مردمی که سه […]

به گزارش نذیر کرمان؛ حمزه امیرمحمدی‌نسب از تداوم ملاقات‌های مردمی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با شهروندان متقاضی در روزهای سه شنبه هر هفته خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون رئیس کل دادگستری استان کرمان به مشکلات بیش از یک هزار و  ۳۲۸ نفر از شهروندان کرمانی در ملاقات‌های مردمی که سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود رسیدگی کرده‌اند و دستورات قضایی لازم جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم صادر شده است.

امیرمحمدی نسب بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه معاونین دادستانی به درخواست‌های  ۲هزار و ۲۶۴نفر از شهروندان رسیدگی نموده‌اند.

وی عنوان کرد :در روزهای سه شنبه شش ماهه اول سال جاری معاونین قضایی دادگستری کل استان کرمان نیز پذیرای بیش از هفت هزار و۶۹۰ نفر از مردم کرمان بودند.

امیرمحمدی افزود: روسای دادگستری و دادستان شهرستان‌های سراسر  استان کرمان نیز به درخواست‌های قضایی بیش  از ۴۴هزار و ۹۰نفر از مردم رسیدگی نموده‌اند.

وی بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی مردم در ملاقات‌های مردمی را مربوط به اختلافات کیفری و حقوقی ازجمله اختلافات ملکی، اختلافات خانوادگی، کلاهبرداری‌ها و اعتراض به آراء صادره در محاکم و طرح اعمال ماده ۴۷۷ و همچنین رسیدگی به امورات مربوط به مددجویان زندان‌ها اعلام کرد.

گفتنی است امروز سه شنبه چهارم مهرماه نیز بیش از ۳۰ نفر از شهروندان کرمانی با رییس کل دادگستری استان کرمان ملاقات نمودند و به درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




درب اتاق‌های مسئولان قضایی استان کرمان به روی مردم باز است/
رسیدگی به ۵۵ هزار درخواست مردمی در شش ماهه نخست سال

منبع: بــرنا
? درب اتاق‌های مسئولان قضایی استان کرمان به روی مردم باز است/
رسیدگی به ۵۵ هزار درخواست مردمی در شش ماهه نخست سال