دختر روشندل تاکستانی رتبه برتر آزمون سراسری را کسب کرد

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ فاطمه کرمی دختر روشندل تاکستانی که در آزمون کنکورسراسری ۱۴۰۳ شرکت کرده بود توسط مشاوره تحصیلی دکتر امیرحسین رحمانی در آموزشگاه خانه تاکستان در رشته فرهنگیان پذیرفته شد. فاطمه کرمی در گفگتو با نذیر کرمان گفت: من از کودکی نابینا بودم و با اینکه در سال های تحصیلی دچار […]



به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ فاطمه کرمی دختر روشندل تاکستانی که در آزمون کنکورسراسری ۱۴۰۳ شرکت کرده بود توسط مشاوره تحصیلی دکتر امیرحسین رحمانی در آموزشگاه خانه تاکستان در رشته فرهنگیان پذیرفته شد.

فاطمه کرمی در گفگتو با نذیر کرمان گفت: من از کودکی نابینا بودم و با اینکه در سال های تحصیلی دچار مشکلات فراوان شدم اما سعی کردم با توکل به خداوند متعال بر این‌مشکلات غلبه کنم.

کرمی بیان کرد: دیدن در یادگیری نقش بسیار مهمی دارد و انسان با دیدن قادر است بسیاری از مطالب را به ذهن خود بسپارد اما من باتوجه به اینکه نابینا بودم باید ساعت ها یک فایل صوتی را گوش می کردم تا درس را درک کنم و یاد بگیرم ‌و از دیگران عقب نمانم.

کرمی تصریح کرد: پیگیری مجدانه خانواده ام و تیم مشاوره ای که داشتم در رسیدن به هدف بسیار موثر بود و این حمایت باعث شد همه سختی ها را تحمل کنم که جا دارد از همه دوستان، خانواده و مشاور خود ‌تشکر کنم.
 
این منتخب برتر کنکور به دانش آموزان توصیه کرد اگر هدفی را دنبال می کنند به آن ایمان داشته باشند و تلاش کنند اجازه ندهند هیچ مشکل و مانعی آنها را از رسیدن به هدف باز دارد.

انتهای پیام


دختر روشندل تاکستانی رتبه برتر آزمون سراسری را کسب کرد

منبع: بــرنا
? دختر روشندل تاکستانی رتبه برتر آزمون سراسری را کسب کرد