داوران دومین جشنواره فیلم «شهرنما» معرفی شدند | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ سیدعباس حسینی داورانی با اعلام این خبر اظهار کرد: کمال تبریزی، دکتر احمد الستی، سعید پوراسماعیلی، بهنود نکویی و محمد اسلامی اعضای هیئت داوران دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» را تشکیل می دهند. کمال تبریزی فارغ‌التحصیل رشته سینما و تلویزیون دانشگاه هنر و کارگردان و فیلمساز نام آشنای سینما است. «یک […]


به گزارش نذیر کرمان؛ سیدعباس حسینی داورانی با اعلام این خبر اظهار کرد: کمال تبریزی، دکتر احمد الستی، سعید پوراسماعیلی، بهنود نکویی و محمد اسلامی اعضای هیئت داوران دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» را تشکیل می دهند.

کمال تبریزی فارغ‌التحصیل رشته سینما و تلویزیون دانشگاه هنر و کارگردان و فیلمساز نام آشنای سینما است. «یک تکه نان»، «سرزمین مادری»، »همیشه پای یک زن در میان است»، «مارمولک»، «لیلی با من است» از اهم آثار وی در تلویزیون و سینما است که در جشنواره های مختلف موفق به دریافت جوایز متعدد شده است.

دکتر احمد الستی پژوهشگر سینما، مترجم و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، استاد و مدیرگروه رشته سینما در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و در دانشگاه‌های ایالتی تگزاس در دالاس، سوره، صدا و سیما و مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی نیز به عنوان استاد حضور داشته‌ و مشاور موزه هنر دالاس در ایالت تگزاس نیز بوده‌است.

سعید پوراسماعیلی فارغ‌التحصیل از دانشگاه هنر تهران در رشته فیلم‌برداری سینما، فیلم‌بردار، فیلم‌ساز، مدرس سینما و در حال حاضر معاون فرهنگی و آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران است. وی سال‌ها تجربه تدریس در حوزه فیلم برداری و عکاسی داشته و ساخت بیش از ۱۰ فیلم کوتاه داستانی و مستند و فیلمبرداری و تصویربرداری بیش از ۳۰ فیلم سینمایی، تله فیلم، و فیلم کوتاه را در کارنامه دارد.

بهنود نکویی کارگردان و فیلمنامه نویس انیمیشن و استاد دانشگاه است و کارگردانی انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» را در کارنامه دارد. «بچه‌زرنگ» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما با حدود دو میلیون نفر مخاطب است و در جمع ۱۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما قرار دارد و در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در ۶ بخش کاندیدا بوده و سیمرغ بلورین بهترین فیلم (انیمیشن) را دریافت کرد.

محمد اسلامی فیلمساز، عکاس، مدرس و مشاور هنری است. ساخت بیش از ۸۰ فیلم کوتاه و ۷ مجموعه مستند، انتشار دو کتاب عکس به نام های «ستاره های کرمان» و «کرمان بسیار زیبا» از اقدامات اوست. اسلامی سابقه تدریس در دانشکده الزهراء، حوزه هنری، انجمن سینمای جوانان کرمان، شهرستان های رفسنجان و بم، هنرستان هنرهای زیبا و مراکز آموزش خصوصی را در کارنامه دارد.

گفتنی‌است دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری انجمن سینمای جوانان دفتر رفسنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، دادگستری شهرستان رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان دی ماه سال جاری برگزار می شود.

نوشته داوران دومین جشنواره فیلم «شهرنما» معرفی شدند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?داوران دومین جشنواره فیلم «شهرنما» معرفی شدند : اخبار استان کرمان – رفسنجان