دانلود سریال داریوش قسمت ۱ اول ( دانلود قسمت ۱ داریوش ) کامل با حجم رایگان

سریال داریوش قسمت ۱ اول (دانلود قسمت ۱ داریوش) یک سریال ایرانی جذاب به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه ‌کنندگی نوید محمودی و نویسندگی آن را هادی حجازی فر برعهده دارد. این سریال در ژانر اجتماعی و خانوادگی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، عباس جمشیدی‌فر و هادی حجازی فر […]


سریال داریوش قسمت ۱ اول (دانلود قسمت ۱ داریوش) یک سریال ایرانی جذاب به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه ‌کنندگی نوید محمودی و نویسندگی آن را هادی حجازی فر برعهده دارد. این سریال در ژانر اجتماعی و خانوادگی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، عباس جمشیدی‌فر و هادی حجازی فر به ایفای نقش میپردازند.

**************************

برای دانلود سریال داریوش قسمت اول به لینک زیر مراجعه کنید

download11.jpg

دانلود سریال داریوش قسمت ۱

**************************

بازیگران سریال داریوش

هادی حجازی‌فر، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، محسن قصابیان، عباس، وحید حجازی‌فر، امیر نوروزی، رامین راستاد، کیوان ساکت‌اف کیوان، علی صالحی، رایان سرلک، آتش تقی‌پور، سعید امیر سلیمانی، شیدا خلیق، بهار قاسمی، نسرین مقانلو، سحر دولتشاهی

·       هادی حجازی‌فر: در نقش داریوش

·       مهرداد صدیقیان: در نقش یکی از اعضای خانواده داریوش

·       ژیلا شاهی: در نقش همسر داریوش

·       عباس جمشیدی‌فر: در نقش دوست و همکار داریوش

داستان سریال داریوش:

داستان زندگی یک خانواده تهرانی را روایت می‌کند که با مشکلات و چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند شخصیت اصلی داستان داریوش تلاش می‌کند تا وضعیت اقتصادی و اجتماعی خانواده‌اش را بهبود ببخشد او با مشکلاتی نظیر مسائل اقتصادی روابط خانوادگی پیچیده و چالش‌های اجتماعی روبرو است و باید تصمیمات دشواری بگیرد تا بتواند زندگی بهتری برای خانواده‌اش فراهم کند.

به زودی دو سریال جذاب دیگر در شبکه نمایش خانگی منتشر میشود

سریال غربت یک درام اجتماعی با چهار فصل است که داستان زندگی نسل جدید جوانان را در معراب قرار می‌دهداین سریال محصول کشور ایران و با درخشش بازیگرانی همچون بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، مجید صالحی، ترلان پروانه و … در سال ۱۴۰۳ اکران خواهد شد. و کارگردان این سریال را امیر پورکیان بر عهده دارد و همچنین تهیه کنندگی آن را صادق یاری بر عهده دارد.

https://filmekade.ir/series/دانلود-سریال-غربت/

سریال بازنده محصول کشور ایران به کارگردانی امین حسین پور و تهیه‌کنندگی آن را احسان ظلی پور برعهده دارد و نویسندگی آن را امین حسین پور به نگارش در آورده است حسین پور پیش‌تر سریال کوتاه درمانگر را در ژانری جنایی و رازآلود را ساخته بود. این سریال در ژانر معمایی پلیسی میباشد. در این سریال هنرمندانی چون صابر ابر, علیرضا کمالی, پیمان قاسم خانی, سارا بهرامی, صدف اسپهبدی, رویا جاویدنیا, محمد علی محمدی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند.

https://filmekade.ir/series/دانلود-سریال-بازنده/

 این محتوا حاوی تبلیغات میباشد


دانلود سریال داریوش قسمت ۱ اول ( دانلود قسمت ۱ داریوش ) کامل با حجم رایگان

منبع: بــرنا
? دانلود سریال داریوش قسمت ۱ اول ( دانلود قسمت ۱ داریوش ) کامل با حجم رایگان