دانشگاه علوم پزشکی کرمان به ۱۲۹ دستگاه خودرو، آمبولانس و موتورسیکلت مجهز شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان آیین رونمایی از ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت، ۹ دستگاه خودرو وانت کمک‌دار عملیاتی و ۱۰ دستگاه آمبولانس، امروز ۲۸ مردادماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد. دکترمهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حاشیه این رونمایی اظهار کرد: ناوگان حمل […]



نذیر کرمان/کرمان آیین رونمایی از ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت، ۹ دستگاه خودرو وانت کمک‌دار عملیاتی و ۱۰ دستگاه آمبولانس، امروز ۲۸ مردادماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

دکترمهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حاشیه این رونمایی اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل دانشگاه به ویژه در شبکه‌های بهداشت و درمان از سال ۱۳۹۴ ترمیم نشده بود و در دولت شهید آیت‌الله رئیسی، بازسازی ناوگان عملیاتی انجام شده است.

وی توضیح داد: در مرحله اول بازسازی، ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰ دستگاه آمبولانس مجهز و ۹ دستگاه خودرو شاسی بلند به هر یک از شبکه‌های بهداشت و درمان شهرهای تحت پوشش دانشگاه اختصاص خواهد یافت و در مرحله دوم بازسازی نیز، طبق برنامه‌ریزی انجام شده در طی یک سال آینده خودروهای کمک دار دیگری (پس از تحویل هر دستگاه خودرو فرسوده)، یک دستگاه خودروی جدید جایگزین خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: موتورسیکلت‌ها برای بهورزان در نظر گرفته شده و طبق تفاهمنامه مشترک دانشگاه با وزارتخانه، هزینه‌های کلی این تجهیزات بر عهده دانشگاه و وزارت بهداشت بود.

به گفته وی، برای تامین ناوگان حمل و نقل دانشگاه، ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، ۹ دستگاه خودرو با اعتبار ۱۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۱۰ دستگاه آمبولانس با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام


دانشگاه علوم پزشکی کرمان به ۱۲۹ دستگاه خودرو، آمبولانس و موتورسیکلت مجهز شد

منبع: ایـسنا
? دانشگاه علوم پزشکی کرمان به ۱۲۹ دستگاه خودرو، آمبولانس و موتورسیکلت مجهز شد