دانشگاه آزاد اسلامی مجری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا

آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور بیش از ۷۹ هزار داوطلب در ۵۵ حوزه امتحانی برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو، آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور بیش از ۷۹ هزار داوطلب امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت […]

آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور بیش از ۷۹ هزار داوطلب در ۵۵ حوزه امتحانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو، آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور بیش از ۷۹ هزار داوطلب امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵۵ حوزه امتحانی کشور برگزار شد.

آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در پنج‌ حوزه در شهر تهران و ۵۰ حوزه در مراکز استان‌ها و شهرستانهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سابقه بیش از ۳۸ سال در برگزاری آزمون‌های مختلف از جمله کنکور سراسری، آزمون‌های جامع پزشکی، زبان و آزمون‌های مختلف سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف را دارد و با توجه به تجهیزات و امکانات و نیروهای متخصص در این دوره مجری برگزاری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه شده است.

با توجه به گستردگی واحدهای دانشگاهی در اکثر شهرستان‌های کشور و امکانات موجود در واحدهای دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی همکاری همه‌جانبه در برگزاری آزمون‌های مختلف با سازمان سنجش آموزش کشور را نیز داشته است.

نماینده تام‌الاختیار آزمون فوق العاده وکالت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از رقابت ۱۰۸۸ داوطلب در آزمون فوق العاده وکالت دادگستری مرکز وکلا،کارشناسان رسمی ومشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۱ به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

کرم الله باقری فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و نماینده تام الاختیار آزمون فوق العاده وکالت ۱۴۰۱ در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد که داوطلبان آزمون وکالت با حضور ۱۰۸۸ نفر داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به رقابت پرداختند.

نماینده تام‌الاختیار آزمون فوق العاده وکالت واحد یاسوج بیان کرد: این آزمون با حضور رحیم اکرامی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد و نیروهای حفاظت دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج انجام شد.

دانشگاه آزاد اسلامی مجری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا

کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ابراز خرسندی از برگزاری آزمون وکالت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: از آنجایی که داوطلبان آزمون وکالت از شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بودند، باید در مکان مناسب برگزار می‌شد؛ بنابراین نظر به موقعیت بسیار مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ جغرافیایی و امکانات و تجهیزات دانشگاه، این مکان بهترین مورد در برگزاری آزمون وکالت در استان بود.

وی با قدردانی از مسئولان و عوامل اجرایی آزمون گفت: آزمون وکالت با مدیریت بسیار عالی و رفتار پسندیده عوامل اجرایی آزمون با تدابیر خاص حفاظتی و امنیتی و ایجاد فضای فیزیکی مناسب و تأمین شرایط بهداشتی و تهویه مطلوب در کمال آرامش، امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

نماینده تام‌الاختیار آزمون وکالت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از رقابت ۹۳۵ داوطلب در آزمون ملی وکالت، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۱ به صورت متمرکز و به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

دانشگاه آزاد اسلامی مجری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا

پزمان فاضلی عنوان کرد: در این آزمون ۷۶۷ نفر زن و ۱۶۸ نفر مرد شرکت کردند که نتیجه آزمون از طریق سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری هم در حاشیه برگزاری این آزمون یکی از لوازم اجرای عدالت را، استفاده از وکلای مجرب و متعهد عنوان کرد و گفت: امروز این آزمون در سراسر کشور در حال برگزاری است که امیدواریم وکلای برجسته، با سواد، مومن، متعهد و حافظ حقوق مردم انتخاب و قبول شوند.

رئیس هیات مدیره مرکز وکلای استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: بر اساس قانون جدید اگر داوطلبی ۷۰ درصد میانگین یک درصد اول قبول شدگان آزمون را کسب کند، جزو قبول شدگان محسوب می شود.

امین امانی یادآور شد: تعداد ۶۰۰ وکیل در مرکز وکلای استان چهارمحال و بختیاری، اعم از وکیل پایه یک و کارآموزان وکالت به کار وکالت مشغول هستند.

نماینده تام‌الاختیار آزمون وکالت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر از رقابت ۶۵۹ داوطلب در آزمون سراسری وکالت در بیست و سوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

طاهر شاهی در حاشیه برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری گروه استان‌های آنا در آزادشهر اظهار کرد که داوطلبان آزمون وکالت با حضور ۲۶۷ نفر داوطلب خانم و ۳۹۲ نفر داوطلب آقا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به رقابت پرداختند.

دانشگاه آزاد اسلامی مجری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا

نماینده تام‌الاختیار آزمون وکالت واحد آزادشهر بیان کرد: این آزمون با حضور نمایندگان دادگستری استان گلستان و نماینده کانون وکلای به عنوان نماینده کانون، مدیر حراست، عوامل اجرایی، مراقبان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر انجام شد.

علی یعقوبی‌پور نماینده آزمون وکالت در شهرستان سیرجان گفت: ۲۷۲ داوطلب آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه شرکت کردند که از این تعداد، ۱۴۶ نفر زن و ۱۲۶ نفر مرد بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با تأکید بر پیشروبودن دانشگاه در برگزاری آزمون‌های علمی بیان کرد: تاکنون افتخار برگزاری آزمون‌های علمی مانند کنکور و آزمون‌های تخصصی جذب نیروی شرکت‌های معدنی و صنعتی منطقه گل گهر و آزمون وکالت برای نخستین بار را در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان داشته‌ایم.

دانشگاه آزاد اسلامی مجری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا

وی عنوان کرد: متقاضیان برای کسب پروانه و مجوز برای فعالیت در حوزه وکالت باید در آزمونی به نام آزمون وکالت که هم از طرف قوه قضائیه و هم از طرف کانون وکلا دادگستری برگزار می‌شود، پذیرفته شوند. هرساله تعداد زیادی علاقه مند به حوزه وکالت در این آزمون‌ها به امید قبولی و کسب پروانه شرکت می کنند که در سال ۱۴۰۱ برای نخستین بار این آزمون را در شهرستان سیرجان و در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کردیم.

محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز هم به فت فتو گفت: بالغ بر ۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب برای شرکت در آزمون وکالت سال ۱۴۰۱ در استان فارس نام نویسی کرده بودند و این آزمون در یک نوبت صبح جمعه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

قائدی افزود: این آزمون یکروزه در ۶ دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، قواعد ایمنی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی مجری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا

وی که به همراه حسن سلطانی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد استان فارس و تنی چند از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از حوزه‌های برگزاری آزمون بازدید می‌کرد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با توجه به ظرفیت و امکانات بسیار مطلوب، فیزیکی و نیروی انسانی که در خود موجود دارد آمادگی کامل برای میزبانی آزمون‌های گوناگون ادارات و ارگان‌های مختلف را داراست.

در طول برگزاری آزمون ملی وکالت سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برخی از مسئولان کانون وکلا، مسئولان اداره کل دادگستری استان فارس و نمایندگان اداره آموزش قوه قضائیه از روند برگزاری آزمون بازدید کردند.

سیدعلیرضا قریشی رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو در بوشهر بیان کرد: صبح امروز، آزمون آزمون فوق العاده وکالت دادگستری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه همزمان با ۵۰ حوزه امتحانی سطح کشور در سالن امتحانات مجتمع آموزشی عالیشهر این دانشگاه برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی مجری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا

قریشی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر یک هزار و ۱۰ داوطلب بودند که از این تعداد ۵۸۲ داوطلب مرد و ۴۲۸ داوطلب زن برای کسب مجوز با هم به رقابت پرداختند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به منظور تعامل و برگزاری هرچه بهتر این آزمون از ظرفیت‌های فیزیکی، انسانی و زیرساخت‌های خود بهره گرفت، عنوان کرد: واحد بوشهر در برگزاری این آزمون در مواردی چون اختصاص سالن برگزاری آزمون، قرنطینه سؤالات، عوامل اجرایی، حفاظت و حراست از نحوه برگزاری آزمون و دیگر امور مربوط به اجرای آزمون با مرکز وکلا قوه قضائیه همکاری داشت.سروش حیدری سنگستانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، رضا آبشیرینی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و جمعی از مدیران قوه قضاییه و مسئولان استانی از محل و چگونگی برگزاری آزمون بازدید کردند.

 به همت مرکز آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، صبح امروز آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاورین خانواده قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از هزار و ۱۰۰ نفر داوطلب خانم و آقا در دو حوزه امتحانی  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دانشکده فنی و مهندسی و سالن ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک (شهرک دانشگاهی امیرکبیر ) برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد هاشم‌پور رئیس ارزشیابی قضات و نظارت بر وکلای استان مرکزی و امیر حسنی رئیس مرکز وکلای این استان از آزمون بازدید کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک امروز میزبان آزمون استخدامی بانک رفاه استان مرکزی همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از ۲۰۰ نفر داوطلب آقا در یک حوزه امتحانی هم بود.

به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اراک، هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در رشته‌های ۱۰جزء،۲۰جزء و حفظ کل با حضور ۱۲۰نفر از حافظان قرآن  استان مرکزی در بخش خواهر و برادر نیز در این دانشگاه (بازار فناوری و نوآوری شهید قاسم سلیمانی مجتمع قائم مقام فراهانی) برگزار شد.

انتهای پیام/۴۰۶۲/




دانشگاه آزاد اسلامی مجری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا

منبع:آنـــا
? دانشگاه آزاد اسلامی مجری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا