دانشجویان نباید از آرمان خواهی و مطالبه گری دست بردارند

فت فتو/کرمان استاندار کرمان خطاب به دانشجویان گفت:‌ آرمان‌خواهی در حد اعلی در سن شما است و باید حفظ شود ضمن اینکه باید پذیرفت مسائل همیشه ممکن است آن‌طور که شما می‌خواهید نباشد اما شما باید با آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری آن را به‌دست آورید. محمدمهدی فداکار امروز پنجم شهریورماه در مراسم افتتاحیه طرح کشوری «حامیم» […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان خطاب به دانشجویان گفت:‌ آرمان‌خواهی در حد اعلی در سن شما است و باید حفظ شود ضمن اینکه باید پذیرفت مسائل همیشه ممکن است آن‌طور که شما می‌خواهید نباشد اما شما باید با آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری آن را به‌دست آورید.

محمدمهدی فداکار امروز پنجم شهریورماه در مراسم افتتاحیه طرح کشوری «حامیم» در کرمان بیان کرد: دولت در شرایطی آغاز به کار کرد که در بالاترین وضعیت تورم قرار داشتیم و با مشکلات زیادی مواجه بودیم.

وی در تشریح اقدامات دولت در یک‌سال گذشته افزود: حذف ارز ترجیحی یکی از بزرگ‌ترین این اقدامات بود؛ کمتر دولتی شجاعت می‌کند همان سال اول سرمایه اجتماعی خود را به میان بگذارد.

فداکار با اشاره به اینکه بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر استانی ریاست جمهوری برای استان کرمان تصویب شده است، گفت: ۱۳۰۰ میلیارد تومان از این مقدار مقرر شده در همین روزها برای پروژه‌هایی که امکان بهره برداری در دو یا سه ماه آینده دارند واریز شود؛ این اعتبار بیشتر به حوزه‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، راهداری و بهداشت و درمان اختصاص دارد.

وی خطاب به دانشجویان عنوان کرد: آرمان‌خواهی در حد اعلی در سن شما است و باید حفظ شود ضمن اینکه باید پذیرفت مسائل همیشه ممکن است آن‌طور که شما می‌خواهید نباشد اما شما باید با آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری آن را به‌دست آورید.

استاندار کرمان اضافه کرد: اولین اقدام در آرمان‌خواهی تجهیز خودتان است؛ مطالعه داشته باشید و به علم روز مسلط باشید ضمن اینکه هر رشته‌ای هستید سعی کنید مقداری تحلیل اقتصادی بلد باشید.

به گزارش فت فتو، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تحت عنوان طرح حامیم در استان کرمان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان از امروز آغاز شده و تا جمعه هفته جاری ادامه داد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، امام جمعه کرمان، عباس توان، ریاست دانشگاه فرهنگیان، حجت‌الاسلام والمسلمین صباحی، رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان و معاونین این نهاد، ریاست دانشگاه‌های سراسر استان و جمعی از مسئولین دانشگاهی حضور داشتند.

انتهای پیام




دانشجویان نباید از آرمان خواهی و مطالبه گری دست بردارند

منبع: ایـسنا
? دانشجویان نباید از آرمان خواهی و مطالبه گری دست بردارند