دانشجویان علم و دانش را با خودسازی همراه کنند

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان با تبریک فرارسیدن روز دانشجو، از دانشجویان خواست علم و دانش را با خودسازی همراه کنند. به گزارش فت فتواز کرمان، دکترحسین محبی امروز در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان از دانشجویان به عنوان الگوهای جامعه نام برد و […]

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان با تبریک فرارسیدن روز دانشجو، از دانشجویان خواست علم و دانش را با خودسازی همراه کنند.

به گزارش فت فتواز کرمان، دکترحسین محبی امروز در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان از دانشجویان به عنوان الگوهای جامعه نام برد و افزود: از انتقادات، پیشنهادت و طرح‌های دانشجویان استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی مترقی و توانمند، جامعه را می سازد، تصریح کرد: نیروهای انسانی توانمند در دانشگاه ها ساخته می شوند و دانشگاه ها نیروی انسانی با دانش کافی و متخصص را به جامعه تحویل می دهند.

محبی با انتقاد از مدرک گرایی به دانشجویان توصیه کرد: درس را همیشه برای یادگیری بخوانید و با تقویت پایه های علمی در رشته تحصیلی همراه با اخلاق حسنه برای خود و کشور افتخار آفرینی کنید.

 رئیس دانشگاه هایتک ماهان خطاب به دانشجویان گفت: شما دانشجویانی که در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تحصیل می کنید، نیروی متخصص و آینده سازان کشور هستید. ما به وجود شما افتخار می کنیم که با تلاش و پشتکاری که دارید شبانه روز تلاش می کنید تا برای جامعه افتخارآفرین باشید.

وی با تاکید بر تلفیق خودسازی با فراگیری علم و دانش و تعاملات سازنده استاد و دانشجو بیان کرد: علم آموزی اگر با خودسازی همراه نباشد فاقد ارزش است. خودسازی به ما قدرت تحمل، انتقاد پذیری، صبر در برابر مشکلات و اراده قوی  می دهد.

محبی تصریح کرد: دانش باید با اخلاق نیکو و حسنه همراه و عجین شود تا برای خودمان و کسانی که با ما در ارتباط هستند آرامش ایجاد کند و به ما افتخار کنند.

وی به دانشجویان توصیه کرد: ضمن مطالبه گری و ابراز دیدگاه ها و انتقادات سازنده، سعه صدر و صبر و تحمل داشته باشند.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان با بیان اینکه ارزش خودسازی چندین برابر علم و دانشی است که فرا می گیریم، بیان کرد: در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته افراد خوب و بهترین ها در جمع دانشجویان، هیئت علمی و کارکنان جمع شدند و کل مجموعه درخدمت دانشجویان هستند.

 بنابراین گزارش، مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز در سالن همایش های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با حضو دانشجویان و رئیس و معاونان دانشگاه برگزار شد.




دانشجویان علم و دانش را با خودسازی همراه کنند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? دانشجویان علم و دانش را با خودسازی همراه کنند