دانشجویان باید مورد مشورت و توجه جامعه قرار بگیرند

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه دانشجویان باید مورد مشورت و توجه جامعه قرار بگیرند، تصریح کرد: دانشجویی که می خواهد مطالبه گر باشد، ابتدا باید تلاش و مطالعه داشته باشد. دکترحسین اکبری فرد صبح امروز ۱۶ آذرماه در نشست هم اندیشی رئیس کل دادگستری استان با جمعی از دانشجویان […]

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه دانشجویان باید مورد مشورت و توجه جامعه قرار بگیرند، تصریح کرد: دانشجویی که می خواهد مطالبه گر باشد، ابتدا باید تلاش و مطالعه داشته باشد.

دکترحسین اکبری فرد صبح امروز ۱۶ آذرماه در نشست هم اندیشی رئیس کل دادگستری استان با جمعی از دانشجویان شهر کرمان با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو، روز ایثار و فداکاری دانشجویانی است که سعی کردند خدشه ای از جانب نظام سلطه به کشورمان وارد نشود و به فرموده امام(ره) نشان دادند دانشگاه همواره مبداء تحولات است.

وی با بیان اینکه دانشجویان آزاد هستند و آزاد فکر می کنند، افزود: لازمه اش این است خودمان را قوی کنیم و بابت هر مطالبه باید ساعت ها مطالعه کنیم تا مطالبه به حق، درست و قانونی داشته باشیم.

اکبری فرد با اشاره به اینکه دانشجویان باید مورد مشورت و توجه جامعه قرار بگیرند، تصریح کرد: دانشجویی که می خواهد مطالبه گر باشد، ابتدا باید تلاش و مطالعه داشته باشد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در پایان با بیان اینکه حضور مجموعه قضائی در دانشگاه فرصت خوبی است، گفت: حضور دانشجویان در مجموعه قضائی را نیز به فال نیک می گیریم و باید نظرات راه گشا داشته باشیم.

انتهای پیام




دانشجویان باید مورد مشورت و توجه جامعه قرار بگیرند

منبع: ایـسنا
? دانشجویان باید مورد مشورت و توجه جامعه قرار بگیرند