دامپزشکی در خط مقدم ارتقاء سلامت جامعه | اخبار استان کرمان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: کنترل و پیشگیری از وقوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام که در خط مقدم ارتقاء سلامت جامعه قرار دارد، با از خودگذشتگی، علم و آگاهی امکان‌پذیر است که دامپزشکی در صف اول این مسئولیت قرار دارد. رییس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: کنترل و پیشگیری از وقوع بیماری‌های […]




رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: کنترل و پیشگیری از وقوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام که در خط مقدم ارتقاء سلامت جامعه قرار دارد، با از خودگذشتگی، علم و آگاهی امکان‌پذیر است که دامپزشکی در صف اول این مسئولیت قرار دارد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: کنترل و پیشگیری از وقوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام که در خط مقدم ارتقا سلامت جامعه قرار دارد، با از خودگذشتگی، علم و آگاهی امکان‌پذیر است که دامپزشکی در صف اول این مسئولیت قرار دارد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهربابک؛ مجید اسدی با صدور پیامی فرارسیدن ۱۴ مهر، روز ملی دامپزشکی را به عموم مردم به‌ویژه فعالان این حوزه تبریک گفت و افزود: اینجانب این روز را فرصتی مناسب برای تشکر و قدردانی از زحمات تلاشگران و سربازان گمنام این رشته می‌دانم که با تلاش بی‌وقفه خود علاوه بر التیام و کاهش آلام حیوانات، نقش بی‌بدیلی را در تامین سلامت جامعه از طرق مختلف ایفا می‌کنند.
 
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: کنترل و پیشگیری از وقوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام که در خط مقدم ارتقاء سلامت جامعه قرار دارد، تنها با از خودگذشتگی، ایثارگری، کار سخت شبانه‌روزی و علم و آگاهی امکان‌پذیر است که دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی در صف اول مسئولیت قرار دارند.
 
اسدی ادامه داد: سلامت و امنیت غذایی جامعه با تلاش شبانه‌روزی تلاشگران این عرصه از طریق نظارت مستمر بر سلامت دام و فرآورده‌های خام دامی امکان‌پذیر است، که بخش دیگری از فعالیت دامپزشکان است.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه این‌ها گوشه‌ای از فعالیت‌های این قشر زحمتکش است، مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند، صادقانه و بی‌چشم‌داشت تمام عزیزان فعال در این رشته به‌عمل آورد.
 
انتهای پیام/ شهربابک


دامپزشکی در خط مقدم ارتقاء سلامت جامعه

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دامپزشکی در خط مقدم ارتقاء سلامت جامعه