دادستانی کرمان به دلیل ورود به رفع موانع تولید تقدیر شد

کرمان-فت فتو- اقدامات دادستانی کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید از سوی محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از دادگستری کرمان، در تقدیرنامه دادستان کل کشور خطاب به دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان چنین آمده است: نظر به اینکه […]

کرمان-فت فتو- اقدامات دادستانی کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید از سوی محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از دادگستری کرمان، در تقدیرنامه دادستان کل کشور خطاب به دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان چنین آمده است: نظر به اینکه براساس گزارش دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، اقدامات آن استان در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مطلوب و شایسته تقدیر ارزیابی شده است، از این رو از زحمات و تلاش های جنابعالی و اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قدردانی نموده و توفیق شما و سایر اعضا را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوره تحول و تعالی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

براساس این گزارش، دادستانی کرمان در راستای سیاست های حمایت از اقتصاد مقاومتی توانسته اقدامات اثرگذاری را در حمایت از تولید بردارد که این اقدامات رضایت مندی صنعتگران و تولیدکنندگان استان را نیز به دنبال داشته است.

به گزارش فت فتو در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع تولید، سال گذشته با اقدامات مجاهدانه مجموعه قضایی استان کرمان تقاضای ۱۵۷ تولیدکننده و کارآفرین مطرح و به تفکیک درخواست ها نسبت به تشکیل پرونده و رسیدگی به آنها در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی اقدام شد که در نتیجه این اقدامات ضمن چرخش دوباره چرخ تولید این واحدهای تولیدی از بیکار شدن پنج هزار و ۲۷۰ کارگر جلوگیری و زمینه اشتغال ۵۷۰ نیروی کار جدید نیز فراهم شده است.

در سال جاری نیز بر مبنای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و با درک شرایط خاص اقتصادی کشور و با توجه به اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات کشور، تکیه بر اقتصاد داخلی و حمایت از افسران خط مقدم اقتصاد است، ۱۴ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استان کرمان تشکیل شده و ضمن رسیدگی به۵۷ پرونده، ۶۶ مصوبه حاصل شده و در مجموع از بیکار شدن سه هزار و ۴۰۰ نیروی متخصص و پویا جلوگیری به عمل آمده است.

بر این مبنا حرکت های مجموعه قضایی استان کرمان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جاری با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.




دادستانی کرمان به دلیل ورود به رفع موانع تولید تقدیر شد

منبع: ایرنـا
? دادستانی کرمان به دلیل ورود به رفع موانع تولید تقدیر شد