خیریه آبشار عاطفه‌ها در رفسنجان صاحب زمین می‌شود

فرماندار رفسنجان گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهر رفسنجان در مکان استیجاری واقع شده که پیگیری‌های لازم با نهادهای مربوطه انجام خواهد شد تا نسبت به واگذاری زمین جهت احداث ساختمان خیریه اقدام شود. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ جشن دهه کرامت به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) با همکاری […]

فرماندار رفسنجان گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهر رفسنجان در مکان استیجاری واقع شده که پیگیری‌های لازم با نهادهای مربوطه انجام خواهد شد تا نسبت به واگذاری زمین جهت احداث ساختمان خیریه اقدام شود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ جشن دهه کرامت به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در محل تالار پالیز شهر رفسنجان برگزار شد و قشر عظیم مردمی و مسئولین در این جشن شرکت کردند.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این آئین موسسات خیریه را عامل موثر در رفع محرومیت و کمک به نیازمندان دانست و افزود: خوشبختانه نگاه خیران در رفسنجان به همه ابعاد از جمله ساخت مسجد و اماکن مذهبی، مدرسه‌سازی و احداث بیمارستان و مراکز درمانی و رفع نیازهای افراد بی‌بضاعت است.

وی افزود: یکی از مکان‌های خیرخواهانه در راستای آموزش و نگهداری کودکان بی‌سرپرست پرورشگاه معین‌زاده است که طبق اساسنامه ۷۰ سال پیش احداث شده و با قدرت خدمات‌رسانی به این قشر می‌کند.

رضایی با بیان اینکه موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها بین‌المللی است و نمایندگی آن در رفسنجان و بخش‌های تابعه هم ایجاد شده گفت: این موسسه در طول سال هزینه‌هایی را صرف تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان، تامین جهیزیه نوعروسان ، لوازم تحریربرای دانش‌آموزان نیازمند، هزینه‌های درمانی و غیره می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این موسسه در شهر رفسنجان در مکان مستأجری است گفت: رایزنی و پیگیری با نهادهای مرتبط جهت واگذاری زمین انجام می‌شود.

در حاشیه این جشن پرچم مقدس و متبرکی امام رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی در بین حاضرین و شرکت کنندگان گردانده شد و عطر آن امام رئوف در جمع پراکنده شد.

 
انتهای پیام/




خیریه آبشار عاطفه‌ها در رفسنجان صاحب زمین می‌شود

منبع:آرمـان
? خیریه آبشار عاطفه‌ها در رفسنجان صاحب زمین می‌شود