خون شهید سلیمانی جوشنده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خون شهید سلیمانی می‌جوشد و جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت در مقابل وحشی‌گری رژیم غاصب و منحوس اشغال‌گر قدس ساکت نخواهند ماند. . به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز در دومین روز از هفته بسیج سرلشکرمحمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور […]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خون شهید سلیمانی می‌جوشد و جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت در مقابل وحشی‌گری رژیم غاصب و منحوس اشغال‌گر قدس ساکت نخواهند ماند.
.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز در دومین روز از هفته بسیج سرلشکرمحمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سلیمانی ادای احترام کرد.

سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این روزها روزهایی است که نهالی که شهید سلیمانی و همرزمانش در فلسطین غرس کردند به درخت تناوری مبدل شده استف گفت: امروز مردم فلسطین در غزه مقاومت می‌کنند و به زودی نهاد صهیونیسم را از بین خواهد برد.

وی تأکید کرد: هر سال و هر روزی که می‌گذرد جایگاه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی  بیشتر می‌شود و جای خالی او را هر لحظه بیشتر احساس می‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور ادامه داد: همه جوانان ما که وارد نیروهای مسلح می‌شود مانند شهید سلیمانی یک الگو و اسوه‌ای می‌بینند که باید در مسیر آن گام  بردارند و تلاش کنند تا مانند او شوند.

سرلشکر باقری  ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها برای ایران بلکه برای همه آزادی‌خواهان اسوه و الگویی بزرگ است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند؛ که خون شهید سلیمانی می‌جوشد و جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت در مقابل وحشی‌گری رژیم غاصب و منحوس اشغال‌گر قدس ساکت نخواهند ماند و نهادی از استکبار را باقی نخواهند گذاشت.

انتهای خبر/طهماسبی




خون شهید سلیمانی جوشنده است

منبع:آرمـان
? خون شهید سلیمانی جوشنده است