خودکفایی در تولید نیازمندی های زرهی برای هرگونه تهدید

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمام نیازهایمان را برای هرگونه تهدید منطقه‌ای و یا آنچه که در جنگ‌های نوین آینده لحاظ می شود را در مراکز جهاد خودکفایی و بهینه‌سازی ارتش تولید می‌کنیم. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ امیر سرتیپ نعمتی در مراسم الحاق ۱۰۰ دستگاه تریلر فوق‌سنگین نیروی زمینی ارتش […]

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمام نیازهایمان را برای هرگونه تهدید منطقه‌ای و یا آنچه که در جنگ‌های نوین آینده لحاظ می شود را در مراکز جهاد خودکفایی و بهینه‌سازی ارتش تولید می‌کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ امیر سرتیپ نعمتی در مراسم الحاق ۱۰۰ دستگاه تریلر فوق‌سنگین نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: امروز تحرک یکی از مولفه‌های مهم نیروی زمینی ارتش است و اگر بنا باشد که در نیروی زمینی ارتش ما از یک نقطه به یک نقطه دیگر حرکت کرده و ضمن انجام عملیات در آنجا مستقر شویم نیاز به تحرک داریم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه خیلی از تجهیزات نیروی زمینی ارتش سنگین و فوق‌سنگین هستند که برای این کار نیازمنده تجهیزات مناسب برای حمل آن‌ها هستیم، تصریح کرد: امروز با دستان توانمند متخصصان تولید و بهینه‌سازی ارتش ۱۰۰ دستگاه تریلر فوق‌سنگین طراحی، تولید و ساخته شده است که با حضور مسئولان به یگان‌های نیازمند نیروی زمینی ارتش ملحق می‌شود.

امیر نعمتی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش امروز به قدرتی رسیده است که آنچه را که تهدید منطقه‌ای محسوب می‌شود و یا در جنگ‌های نوین آینده لحاظ شده است را در مراکز جهاد خودکفایی و بهینه سازی شهید زر هرند تولید و نیازمندی‌های خود را برطرف می‌کند.

وی خاطزنشان کرد: این تجهیزات کاملاً بومی و با صرفه اقتصادی است که در آینده امکان صادرات آن به کشورهای دوست نیز وجود دارد.

منبع: شیکه اطلاع‌رسانی راه دانا

انتهای خبر/م
 




خودکفایی در تولید نیازمندی های زرهی برای هرگونه تهدید

منبع:آرمـان
? خودکفایی در تولید نیازمندی های زرهی برای هرگونه تهدید