خودروهای شوتی عامل ۲۴درصد تصادفات جنوب استان کرمان است

معاون دادگستری استان کرمان با بیان “در وقوع تصادفات ۹درصد کاهش داشتیم.”، گفت: خودروهای شوتی عامل ۲۴درصد تصادفات در جنوب استان کرمان است. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید مهدی قویدل ظهر امروز، شنبه، در سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، […]

معاون دادگستری استان کرمان با بیان “در وقوع تصادفات ۹درصد کاهش داشتیم.”، گفت: خودروهای شوتی عامل ۲۴درصد تصادفات در جنوب استان کرمان است.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید مهدی قویدل ظهر امروز، شنبه، در سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: در شش‌ماهه اول امسال ۱۱۲ جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در سراسر استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جلسات در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم تأثیر زیادی داشته است، بیان کرد: با اقدامات انجام‌شده در حوزه وقوع سرقت در استان کرمان، ۷ درصد کاهش را شاهد بودیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، با بیان اینکه مهمترین چالش‌ها در موضوع جرم سرقت، پایش تصویری است که شهرداران و دهیاران باید پیگیری بیشتری داشته باشند، افزود: ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی تأثیر خوبی در کاهش سرقت‌ها داشته است که باید پیگیری بیشتری شود.

وی با ابراز اینکه به‌همت دادستانی جمع‌آوری معتادان متجاهر انجام شده که این اقدامات نیز در کاهش سرقت مؤثر بوده است، ادامه داد: همگرایی خوبی بین مسئولان استانی و شهرستانی ایجاد شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با اعلام اینکه بانک اطلاعاتی سارقان حرفه‌ای و مجرمین سابقه‌دار کرمان به‌روزرسانی شده است، گفت: بیش از ۲۳۰ نفر در استان که سارق سابقه‌دار هستند از پابند الکترونیکی استفاده می‌کنند که در کاهش سرقت‌ها بسیار مؤثر بوده است.

وی با اشاره به عدم‌همکاری برخی ادارات در پایش تصویری و نگهداری از تجهیزات خود برای کاهش سرقت، خاطرنشان کرد: با این دستگاه‌ها مکاتبه اداری انجام شده است و به‌عنوان ترک‌فعل مدیران پیگیری می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان، با بیان “در وقوع تصادفات در شش‌ماهه اول سال، ۹ درصد کاهش داشتیم.”، اضافه کرد: ۲۸ نقطه پد بالگرد برای انتقال مجروحان در استان پیش‌بینی شده که تعدادی از آنها احداث شده است.

وی با تصریح به اینکه در کاهش تصادفات مهمترین موضوع و چالشی که وجود دارد در ارتقای فرهنگ ترافیکی است و نیاز است بیمه‌ها، شهرداری‌ها و رسانه‌ها پای کار بیایند و در این زمینه برنامه فرهنگی و آگاه‌سازی داشته باشند، بیان کرد: عامل ۲۴ درصد تصادفات در جنوب استان کرمان خودروهای شوتی بوده است.

انتهای پیام/۵۱۱/+




خودروهای شوتی عامل ۲۴درصد تصادفات جنوب استان کرمان است

منبع: تسنــیم
? خودروهای شوتی عامل ۲۴درصد تصادفات جنوب استان کرمان است