خط قرمز ما خدمت به مردم است | اخبار استان کرمان

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز ما خدمت به مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری است تا مردم به ولایت، رهبری و آینده کشور خوش‌بین و امیدوار باشند. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان، عبدالحسین […]



نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز ما خدمت به مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری است تا مردم به ولایت، رهبری و آینده کشور خوش‌بین و امیدوار باشند.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان، عبدالحسین همتی سراپرده با رؤسا و اعضای دفاتر و اصحاب رسانه در محل دفتر این نماینده در زرند نشستی صمیمانه برگزار کرد.

 
در این نشست عبدالحسین همتی گفت: باید ذهنیت‌سازی شود و همواره خدمت‌رسانی به مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.
 
وی ادامه داد: خط قرمز ما خدمت به مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری است تا مردم به ولایت، رهبری و آینده کشور خوش‌بین و امیدوار باشند.
 
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: در سالی که به جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده تمام تلاش خود را معطوف خواهیم کرد تا بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای اشتغال پایدار و رونق اقتصاد شهرستان‌های زرند و کوهبنان گام برداریم.
 
وی بیان کرد: یکی از درخواست‌های به‌حق مردم کوهبنان تکمیل جاده ارتباطی کوهبنان به زرند است که تمام تلاش خود را برای جذب اعتبار لازم و پیشرفت پروژه معطوف کردم.
 
همتی ابراز کرد: پیگیری احداث کارخانه کنستانتره طغرالجرد، ارتقای سطح سلامت و بهداشت، برنامه‌ریزی جهت ارتقای و گسترش مباحث مذهبی، فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های در دست‌ اقدام برای حوزه‌های انتخابیه زرند و کوهبنان است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ادامه نهضت آسفالت در شهرهای زرند و کوهبنان و روستاهای تابعه همچنین آسفالت راه‌های روستایی پیگیر جذب قیر رایگان هستیم.
 
 
انتهای خبر/کوهبنانی


خط قرمز ما خدمت به مردم است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? خط قرمز ما خدمت به مردم است