خطیب موقت جمعه کرمان: هر کس به اسلام، رهبری و اتحاد مردم لطمه بزند آمریکایی است

نذیر کرمان/کرمان خطیب موقت جمعه کرمان، اسلام، رهبری امامین انقلاب و اتحاد مردم را عوامل ناکامی دشمن دانست و گفت: هر کس به این سه عامل لطمه بزند، عامل آمریکایی است. حجت‌ الاسلام محمد صباحی در خطبه‌های امروز، ۱۰ آذر در نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا بیان کرد: گفتار، رفتار، نیت‌ها […]

نذیر کرمان/کرمان خطیب موقت جمعه کرمان، اسلام، رهبری امامین انقلاب و اتحاد مردم را عوامل ناکامی دشمن دانست و گفت: هر کس به این سه عامل لطمه بزند، عامل آمریکایی است.

حجت‌ الاسلام محمد صباحی در خطبه‌های امروز، ۱۰ آذر در نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا بیان کرد: گفتار، رفتار، نیت‌ها و خطورات قلبی ما می‌تواند دارای ارزش مثبت یا منفی باشد.

خطیب موقت جمعه کرمان در خطبه دوم نیز با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس اظهار کرد: به همین مناسبت این روز، روز مجلس نامگذاری شده است. وی سرمشق سختی برای مجلس است.

وی با اشاره به اینکه آیت الله مدرس ناشناخته بود که امام راجع به او تبلیغ و ترویج کرد و امروز مزار او در شهر کاشمر، زیارتگاه عاشقان است، افزود: آیت الله مدرس دارای شخصیتی مبارز، شجاع، جسور، دلیر، صاحب عزت نفس و مناعت طبع و صاحب کفن خونین است.

صباحی با اشاره به مناسبت روز دانشجو در ۱۶ آذرماه و تحلیل اتفاقات آن روز عنوان کرد: این روز به نام‌ مقاومت و استکبار ستیزی و مخالفت با آمریکا به نام دانشگاه تهران در تاریخ انقلاب ثبت شد.

خطیب موقت جمعه کرمان با اشاره به هزینه حدود ۲۰ میلیون دلاری آمریکایی‌ها برای کودتا در ایران، گفت: امروز دشمنان هزینه‌های زیادی برای سرنگونی نظام ما می‌کنند و اخیرا به دنبال تجزیه کشور ایران هستند و گروه‌های مخالف انقلاب اسلامی را حمایت می‌کنند اما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی اسلام، رهبری امامین انقلاب و اتحاد مردم را عوامل ناکامی دشمن دانست و بیان کرد: هر کس به این سه عامل لطمه بزند، عامل آمریکایی است.

صباحی افزود: مردم به این نتیجه رسیدند خون و مالی که می‌دهند برای اسلام است و اسلام، مردم را محکم نگه داشته است. همچنین رهبری، برای بقای کشور و انقلاب نقش برجسته و اول را دارند.

انتهای پیام




خطیب موقت جمعه کرمان: هر کس به اسلام، رهبری و اتحاد مردم لطمه بزند آمریکایی است

منبع: ایـسنا
? خطیب موقت جمعه کرمان: هر کس به اسلام، رهبری و اتحاد مردم لطمه بزند آمریکایی است