خسارت ۲۱۰۰ میلیارد تومانی سیل امسال به راه های استان/ مصرف گاز کرمانی ها در بخش خانگی در زمستان ۹ برابر است

صبح امروز جلسه ستاد بحران استان کرمان با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ حمید سالخورده صبح امروز در جلسه مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به وقوع سیل در مرداد ماه سالجاری در سطح استان گفت: ۱۰۰ میلیارد در مرحله اول تخصیص پیدا کرد که از این […]

صبح امروز جلسه ستاد بحران استان کرمان با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ حمید سالخورده صبح امروز در جلسه مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به وقوع سیل در مرداد ماه سالجاری در سطح استان گفت: ۱۰۰ میلیارد در مرحله اول تخصیص پیدا کرد که از این مقدار ۸۰ میلیارد تملکی و ۲۰ میلیارد اعتبار جاری بوده است.

 
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه اعتبار تخصیص یافته در مرحله دوم ۳۰ میلیارد تملکی و ۶ میلیارد اعتبار جاری تخصیص پیدا کرده است، عنوان کرد: سازمان هایی همچون جهاد کشاورزی های استان، منابع طبیعی شمال و جنوب آموزش و پرورش رفسنجان، هلال احمر و برخی دیگر نهادها تخصیص اعتبار دریافت کرده اند.
 
وی بیان کرد: به مناسبت سالرور وقوع زلزله بم نمایشگاه رویداد ایران قوی در بوستان گفتگو در تهران با حضور استان ها برگزار می شود که استان می تواند در این نمایشگاه قابلیت ها و ظرفیت های موجود خود را در عرصه بحران نمایش دهد و دستگاه های مختلفی از جمله هلال احمر، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، برق، آب و غیره می توانند حضور موثری در این نمایشگاه داشته باشند.
 

خسارت ۲۱۰۰ میلیارد تومانی سیل امسال به راه های استان کرمان

 
 عراقی زاده مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اظهار کرد: میزان خسارت در سیل بهمن ماه سال ۱۴۰۰، ۱۳۰ میلیارد و میزان خسارت در سیل مرداد ماه سال ۱۴۰۱، ۲۱۰۰ میلیارد تومان بوده که جمعا ۲۲۳۰ میلیارد تومان بوده است و تاکنون به منظور ترمیم پل ها و راه ها ۸۳ میلیارد تومان قرار داد بسته شده و میزان  ۱۸۰  میلیارد تومان کار به صورت امانی انجام شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون میزان مطالبات ۳۳۰ میلیارد تومان است که ۳۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکاریم و ۳۰ میلیارد تومان مربوط به تعمیرات ماشین آلات است.

 
منوچهر فلاح با بیان اینکه در کشور به منظور تولید و انتقال گاز مشکلی نداریم، گفت: ناترازی موجود همواره بوده است که این امر به دلیل عدم رعایت بهینه در مصرف خانگی است.

مصرف گاز کرمانی ها در بخش خانگی در زمستان ۹ برابر است

مدیر عامل گاز استان کرمان ادامه داد: چنانچه مصرف آب و برق از تابستان تا زمستان دو برابر می شود این میزان برای مصرف گاز در این بازه زمانی هفت تا ده برابر می شود و هم اکنون میزان مصرف گاز کرمانی ها در بخش خانگی نه برابر است.

وی با اشاره به اینکه دمای رفاه ۲۱ درجه است، اظهار کرد: بر اساس بخش نامه ادارات دمای هوا در دستگاه ها باید ۱۸ درجه باشد و موتور خانه ها بیک ساعت قبل از اتمام کار در ادارات باید خاموش شوند و یک ساعت قبل از حضور افراد روشن شوند.
 

فلاح خاطر نشان کرد: شرکت گاز موتور خانه ها به صورت رایگان تنظیم می کند؛ چرا که این کار ۱۵ تا ۲۰ درصد مصرف کاهش پیدا می کند.

انتهای پیام/م




خسارت ۲۱۰۰ میلیارد تومانی سیل امسال به راه های استان/ مصرف گاز کرمانی ها در بخش خانگی در زمستان ۹ برابر است

منبع:آرمـان
? خسارت ۲۱۰۰ میلیارد تومانی سیل امسال به راه های استان/ مصرف گاز کرمانی ها در بخش خانگی در زمستان ۹ برابر است