خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی سیل به جاده‌های جنوب کرمان/تمامی راه‌های اصلی باز است

جیرفت_ فت فتو_مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی سیلاب به جاده ها و ابنیه فنی این منطقه طی روزهای اخیر خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی این اداره کل،  مجتبی محمودی با اشاره به جاری شدن سیلاب در جنوب کرمان در طول […]

جیرفت_ فت فتو_مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی سیلاب به جاده ها و ابنیه فنی این منطقه طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی این اداره کل،  مجتبی محمودی با اشاره به جاری شدن سیلاب در جنوب کرمان در طول ۳ روز گذشته گفت :در این سیلاب به ۴۰ کیلومتر راه اصلی، ۳۵ کیلومتر راه فرعی و ۲۷۰ کیلومتر راه روستایی خسارت وارد شد. 

وی بیان کرد: در این سیلاب ۴۰ دستگاه آبنما در محورهای ارتباطی جنوب کرمان دچار خسارت شد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه اکنون تمامی محورهای اصلی جنوب کرمان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد گفت: با توجه به حجم بارش‌ها در مناطق کوهستانی و دشت از امروز کار تیغ زنی و مرمت اولیه راه‌های روستایی در جنوب کرمان آغاز شده است.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان تامین بموقع اعتبارات برای ساخت بهسازی راه ها و ابنیه خسارت دیده در مناطق سیل زده را ضروری دانست و گفت:اقدامات اولیه برای ایجاد عبور و مرور ایمن خودروها در مناطق سیل زده انجام شده است و کار ایمن سازی محل‌های پر خطر توسط عوامل اداره ایمنی و حریم از دیروز در دستور کار جدی این تیم‌ها قرار دارد .




خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی سیل به جاده‌های جنوب کرمان/تمامی راه‌های اصلی باز است

منبع: ایرنـا
? خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی سیل به جاده‌های جنوب کرمان/تمامی راه‌های اصلی باز است