خسارت تداوم آموزش مجازی غیرقابل جبران است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اگر مدارس باز نشوند و شاهد حضور فیزیکی دانش آموزان در کلاس ها نباشیم خسارت های زیادی برای نسل آینده در بر خواهد داشت و غیرقابل جبران خواهد بود. به گزارش فت فتو؛ صدیقه مرادی در مراسم نمادین زنگ مهر در دبستان ادب […]

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اگر مدارس باز نشوند و شاهد حضور فیزیکی دانش آموزان در کلاس ها نباشیم خسارت های زیادی برای نسل آینده در بر خواهد داشت و غیرقابل جبران خواهد بود.

به گزارش فت فتو؛ صدیقه مرادی در مراسم نمادین زنگ مهر در دبستان ادب شهرستان بم افزود: در مدتی که به دلیل شیوع کرونا از حضور فیزیکی دانش آموزان محروم بودیم دیدیم که چگونه نشاط، فعالیت و پویایی از جامعه گرفته شده بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان توضیح داد: با تمام سختی ها اعلام می کنیم در هر شرایطی، در مدرسه های ما به روی تک تک دانش آموزان باز خواهد بود چرا که زیربنای دین ما ایمان، تفکر و اندیشه است، لذا دست به دست هم دهیم و زمینه را فراهم کنیم تا بار دیگر حضور فیزیکی دانش آموزان را در مدرسه شاهد باشیم.

مرادی تاکید کرد: از مسئولان تقاضا داریم در اقناع سازی جامعه برای کمک به دانش آموزان و حضور فیزیکی در مدرسه کمک کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان تصریح کرد: از امام جمعه بم نیز می خواهیم در خطبه های نماز جمعه درباره اقناع سازی والدین و کسانی که با دانش آموزان ارتباط دارند در مشارکت در واکسیناسیون کمک کنند.

به گفته وی بر اساس تحقیقات، آموزش در فضای مجازی کمتر از ۵۰ درصد یادگیری و نیز تغییر رفتار را ایجاد می کند؛ دانش آموزی که در آن تغییر رفتار ایجاد نشود نمی تواند به پرورش مدنظر برسد




خسارت تداوم آموزش مجازی غیرقابل جبران است

منبع:بــرنا
?
خسارت تداوم آموزش مجازی غیرقابل جبران است