خرید ۲۰ سامانه ثبت تخلف در شهر کرمان

یکی از درخواست‌های شهردار کرمان در جلسه علنی شورای شهر امروز این بود که برای خرید ۲۰ سامانه ثبت تخلف موافقت شود که با توافق اعضای شورای شهر به تصویب رسید. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» یکصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر کرمان صبح امروز برگزار شد در این […]



یکی از درخواست‌های شهردار کرمان در جلسه علنی شورای شهر امروز این بود که برای خرید ۲۰ سامانه ثبت تخلف موافقت شود که با توافق اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» یکصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر کرمان صبح امروز برگزار شد در این جلسه موضوعات متعدد از نصب دوربین‌های ثبت تخلف گرفته تا تاکسی‌های برقی در شهر و حتی ساخت پارکینگ طبقاتی بحث و گفتگو شد.

خرید ۲۰ سامانه ثبت تخلف در شهر کرمان
یکی از درخواست‌های شهرداری برای خرید ۲۰ سامانه ثبت تخلف به مبلغ ۱۹ میلیارد ۸۰۰ و میلیون تومان بود.
محسن تویسرکانی شهردار شهر کرمان در این رابطه گفت: در رابطه با نصب دوربین در شهر کرمان نقایص متعدد است و برای به‌روزرسانی مبلغ چندصد میلیاردی نیاز است در جلسه شورای تامین استان مطرح کردم و مقرر شد تا تامین بودجه انجام شود. 

وی ادامه داد:  باتوجه به این که کمیته‌ای وجود دارد که مصوب می کند هر منطقه شهر چه دوربینی نیاز است که نصب شود و از چه پیمانکاری خریده شود که دارای صلاحیت باشد بنابراین در این رابطه باید در چارچوب ضوابط اقدام کرد.

ساخت پارکینگ طبقاتی بعثت
یکی دیگر از موضوعاتی در این جلسه مطرح شد ساخت پارکینگ طبقاتی به نام بعثت روبروی مرکز درمانی بعثت و ابتدای خیابان جهاد بود.

درخواست شهرداری این بود که احداث پارکینگ طبقاتی بعثت روبروی درمانگاه بعثت انجام شود، وی مطرح کرد: اجرای این پروژه نیاز به مبلغ ۳۱ میلیارد تومان است و تصمیم به بستن قرار داد با مؤسسه بسیجیان به مدت چهارماه داریم.

سید محمد صادق تقوی رئیس کمیسیون شفافیت شورای شهر کرمان در این رابطه بیان کرد که آیا مؤسسه بسیجیان توان برای ساخت پارکینگ طبقاتی دارد؟ همچنین بابایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرمان درخواست کرد تا زمان‌بندی که در ساخت پروژه مطرح می‌شود در دید مردم نصب شود. 

محسن تویسرکانی شهردار کرمان در این رابطه گفت: اوایل دغدغه در خصوص کندی پیشرفت پروژه‌ها توسط موسسه بسیجیان را داشتیم، در نهایت به مسئول این موسسه گفتم باید سرعت اجرای پروژه‌ها بالا رود اکنون شاهدیم که رفوژ بلوار تهران و جهاد با سرعت در حال انجام است.

وی در خصوص نصب زمان‌بندی اجرای پروژه در برابر دید مردم گفت: چهارشنبه هفته گذشته با حضور در محل پل شهید زنگی آبادی قرار شد تقویم و روزشمار نصب و دوربین نیز لحظه به لحظه گزارش کار را ثبت کند همچنین قرار شد یک چهارشنبه درمیان جلسه داشته باشیم و هر هفته برای هفته آینده میزان پیشرفت را تعیین کنیم تا این پروژه در زمان ۶ ماه به سرانجام برسد.

در ادامه ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان عنوان کرد: کمیسیون عمران ساخت پارکینگ طبقاتی در کرمان را جدی گرفته است تا در نقاط مورد نیاز انجام شود با توجه به این‌که درآمد شهرداری از عوارض پارکینگ خوب است خرید زمین و ساخت آن در دستور کار باشد.

وی ساخت پارکینگ را الزامی و در اسرع وقت دانست و گفت: قبلاً مصوبه‌ای بود تا در چهار منطقه شهر و در مکان‌های پرازدحام پارکینگ ساخته شود که  امیدواریم این کار محقق شود.

اصلاح جاده آرامستان جدید
در ادامه شهردار کرمان به شبهات و سئوالات اعضای شوای شهر پاسخ داد و در خصوص جاده آرامستان جدید گفت: در جهت کاهش تصادفات و امنیت جانی رانندگان، قرار است طرحی برای  دوطرفه شدن این جاده ارائه شود.
وی بیان کرد: بهبود روشنایی این جاده نیز در دستور کار و درحال انجام است ضمن این‌که در حوزه روشنایی خیابان‌های اصلی نیز دیگر شاهد لامپ سوخته نیستیم و تبدیل لامپ‌ها به led در دستور کار است.

اولین تاکسی برقی در شهر
تویسرکانی در ادامه به طرح تاکسی برقی اشاره کرد و گفت: تاکنون سه جلسه در این رابطه گرفته شده و قرار است تا چند روز آینده یک تاکسی برقی در جلوی شهرداری کرمان به نمایش گذاشته شود.

انتهای خبر/ پسند

 


خرید ۲۰ سامانه ثبت تخلف در شهر کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? خرید ۲۰ سامانه ثبت تخلف در شهر کرمان