خروج نیسان از جاده زرند ـ ریحانشهر حادثه آفرید

رئیس سازمان آتش نشانی زرند گفت: در حادثه رانندگی که در ۱۰ کیلومتری زرند ـ ریحانشهر رخ داد، راننده نیسان در دم جان باخت. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرستان زرند؛ مرتضی بخشی از عملیات امداد و نجات جاده‌ای در حوالی ظهر امروز خبر داد […]

رئیس سازمان آتش نشانی زرند گفت: در حادثه رانندگی که در ۱۰ کیلومتری زرند ـ ریحانشهر رخ داد، راننده نیسان در دم جان باخت.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرستان زرند؛ مرتضی بخشی از عملیات امداد و نجات جاده‌ای در حوالی ظهر امروز خبر داد و گفت: در این حادثه که در ۱۰ کیلومتری زرند ـ ریحانشهر رخ داد، راننده نیسان بر اثر خروج از مسیر اصلی و برخورد با محافظ شنی کنار جاده در دم جان سپرده بود.

 
وی با بیان اینکه این حادثه حوالی ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه به مرکز پیام این سازمان گزارش شد، افزود: شدت حادثه به حدی بوده که جان باخته با استفاده از دستگاه و قیچی هیدرولیکی از داخل وانت نیسان بیرون کشیده شد.
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اشاره به اینکه این عملیات ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه به پایان رسید، خاطرنشان کرد: با ایمن‌سازی محیط و خودرو، محل حادثه تحویل نیرو‌های انتظامی داده شد.

انتهای پیام/ زرند

[ad_1]

[ad_2]

خروج نیسان از جاده زرند ـ ریحانشهر حادثه آفرید

منبع:آرمـان
? خروج نیسان از جاده زرند ـ ریحانشهر حادثه آفرید