خرمای موردنیاز در ماه رمضان تامین شده است

فت فتو ـ گروه اقتصاد: رئیس انجمن ملی خرما گفت: «خرمای مورد نیاز ماه مبارک رمضان تامین شده و طی توافق با وزارت جهاد کشاورزی، قرار است میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرما را با قیمت‌های مناسب عرضه کنند». محسن رشیدفرخی تاکید کرد: «هیچ کمبودی در این زمینه نداریم». رئیس انجمن ملی خرما ایران […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: رئیس انجمن ملی خرما گفت: «خرمای مورد نیاز ماه مبارک رمضان تامین شده و طی توافق با وزارت جهاد کشاورزی، قرار است میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرما را با قیمت‌های مناسب عرضه کنند».

محسن رشیدفرخی تاکید کرد: «هیچ کمبودی در این زمینه نداریم».

رئیس انجمن ملی خرما ایران افزود: «مقرر شده به کسانی که ستاد تنظیم بازار معرفی می‌کند به هر میزان که بخواهند خرما ارائه شود».

وی اظهار کرد: «همچنین توافق شد برای ارائه‌ی خدمات به روزه‌داران، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خرما را با سود معمول و  قیمت‌های مناسب عرضه کنند».

به گزارش فت فتو به نقل از فت فتو سراسری، رشیدفرخی ۱۰ فروردین‌ماه با بیان اینکه خرما به اندازه کافی موجود است، گفت: «انجمن به وزارت جهاد کشاورزی اعلام آمادگی کرد که خرما به میزان لازم درِ سردخانه‌ها در مبادی خروجی با قیمت‌های مناسب در اختیارشان قرار بگیرد».

وی افزود: «با توجه به تورم در چهارسال اخیر، خرما کمترین افزایش قیمت را داشته است».

وی اضافه کرد: «در صورتی که خرما با قیمت‌هایی خارج از عرف عرضه شود، باید ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های نظارتی ورود کنند».

رئیس انجمن ملی خرما  ایران اظهار کرد: «از کل خرمای تولیدی کشور، نزدیک ۳۰ درصد صادر شده و ۷۰ درصد به مصرف داخلی کشور می‌رسد که از این میزان  نیز ۴۰ درصد مصرف کل مربوط به ماه مبارک رمضان است». / الف




خرمای موردنیاز در ماه رمضان تامین شده است

منبع: خبر کرمان
?
خرمای موردنیاز در ماه رمضان تامین شده است

: اخبار استان کرمان – اقتصادی