خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل استان کرمان به زائران کربلا و مشهد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به بازگشت زائران اربعین به استان کرمان، گفت: خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده‌ای استان کرمان برای اعزام زائران همچنان ادامه دارد. علی عبداللهی امروز (۱۱ شهریور ماه) اظهار کرد: بعد از طرح اعزام زائران اربعین و فرا رسیدن ایام پایانی […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به بازگشت زائران اربعین به استان کرمان، گفت: خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده‌ای استان کرمان برای اعزام زائران همچنان ادامه دارد.

علی عبداللهی امروز (۱۱ شهریور ماه) اظهار کرد: بعد از طرح اعزام زائران اربعین و فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر، ناوگان حمل و نقل مسافربری استان به علاقه‌مندان زیارت حرم رضوی از مبادی استان کرمان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های تحت پوشش شرکت‌های مسافربری استان برای این طرح اختصاص داده شده است و در صورت نیاز، ناوگان بیشتری را وارد خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کرمان با بیان این‌که فعالیت این ناوگان در طرح اعزام بازگشت زائران تا آخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت، گفت: طرح ویژه تامین و ارائه خدمات سفر برای بازگشت زائران و کاروان‌های عزاداری از هشتم شهریور آغاز شده است و حداقل به‌مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

عبداللهی از زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خواست که نظرات، انتقادها و شکایت‌های خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ به کارشناسان اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام


خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل استان کرمان به زائران کربلا و مشهد

منبع: ایـسنا
? خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل استان کرمان به زائران کربلا و مشهد