خبری از تهدید نبود/ داور قبل از گل، سوت خطا را زده بود | اخبار کرمان و شهرستان ها

پیگیری‌های نذیر کرمان نشان داده که محمدعلی صلاحی داور دیدار دو تیم مس کرمان و بعثت کرمانشاه از سوی هوادار یا شخصی دیگر تهدید نشده و پس از بازبینی صحنه و مشورت با کمک‌های خود در رختکن تصمیم به مردود شدن گل مس گرفته است. به گزارش نذیر کرمان، مس کرمان و بعثت کرمانشاه در […]



پیگیری‌های نذیر کرمان نشان داده که محمدعلی صلاحی داور دیدار دو تیم مس کرمان و بعثت کرمانشاه از سوی هوادار یا شخصی دیگر تهدید نشده و پس از بازبینی صحنه و مشورت با کمک‌های خود در رختکن تصمیم به مردود شدن گل مس گرفته است.

به گزارش نذیر کرمان، مس کرمان و بعثت کرمانشاه در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱ بر صفر به سود بعثت به اتمام رسید. در نیمه اول بازی آرام و بدون حاشیه در جریان بود ولی در نیمه دوم اتفاقات ناگواری رخ داد.

در دقیقه ۸۰ مهاجم مس کرمان پس از برخورد با مدافع بعثت دروازه تیم کرمانشاهی را باز کرد اما طبق آن چیزی که در ویدیوها دیده می‌شود، داور بازی قبل از به ثمر رسیدن گل، سوت خود را به معنی خطای مهاجم مس بر روی مدافع بعثت به صدا درآورد. این موضوع باعث شد که اعضای تیم مس کرمان به داور اعتراض کنند. پس از سوت، کمک داور بازی، محمدعلی صلاحی را به کنار زمین فراخواند و با او مشورت کرد و در نتیجه گل تایید شد اما این بار اعضای تیم بعثت بودند که به داور اعتراض کردند. داور بازی را چند دقیقه متوقف کرد و سپس به رختکن رفت و پس از بازگشت به زمین، یک بار دیگر گل را مردود اعلام کرد.

باشگاه مس مدعی شد که اعضای تیم بعثت به همراه تعدادی از افراد با لباس شخصی به سینه داور ضربه زدند و او را تهدید کردند. آنها معتقدند که افراد ناشناسی وارد زمین شدند و داور را به رختکن بردند و داور بازی پس از تهدید شدن توسط آنها به زمین آمد و گل را مردود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

  • سرپرست مس کرمان: داور تهدید شد/ او گفت گل ما صحیح بوده اما باید مردود اعلام کند
  • مدیر فنی بعثت: سامره دنبال ایجاد تشنج است/ داور به رختکن رفت تا صحنه مشکوک را دوباره ببیند!
  • ویدیو/ تصمیم جنجالی داور و درگیری تیم‌ها در بازی مس کرمان – بعثت کرمانشاه

حجت جهرمی، سرپرست مس کرمان به نذیر کرمان گفت که زمانی که داور وارد زمین شد به ما اعلام کرد: «گل شما سالم بود ولی من را ببخشید و از شما خواهش می‌کنم با من همکاری کنید و کوتاه بیایید تا من گل را مردود اعلام کنم.» این در حالی است که باشگاه بعثت این اتفاق را تکذیب می‌کند و مدیر فنی این تیم گفت: «تنها افراد با لباس شخصی من و علی نظرمحمدی بودیم و خبری از تهدید نبود و داوران برای بازدید صحنه به همراه ناظر بازی و ناظر داوران به رختکن رفتند. با وجود نیرو انتظامی در ورزشگاه هیچ خطری داور را تهدید نمی‌کرد.»

با توجه به ویدیوهایی که از صحنه گل تیم مس کرمان منتشر شده است، داور بازی قبل از به ثمر رسیدن گل، سوت می‌زند و خطا اعلام می‌کند که این نشان می‌دهد اظهارات باشگاه مس کرمان درست نیست.

پیرو حواشی ایجاد شده در این بازی و طبق توضیحات ارائه شده به کمیته داوران، نذیر کرمان مطلع شده است که داور قبل از گل، سوت خود را به معنی خطا به صدا درآورد و پس از مشورت با کمک‌های خود در رختکن تصمیم به مردود کردن گل گرفت. با توجه به این موضوع دو حالت وجود دارد؛ یا داور در این صحنه باید خطا اعلام می‌کرد یا اگر قرار بود تصمیمش تغییر کند باید با دراپ‌بال بازی را ادامه می‌داد.

گزارش این بازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه شده و پس از انجام دفاعیات دو تیم، حکم آن تا قبل از آغاز هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک صادر می‌شود.

انتهای پیام


خبری از تهدید نبود/ داور قبل از گل، سوت خطا را زده بود

منبع: ایـسنا
? خبری از تهدید نبود/ داور قبل از گل، سوت خطا را زده بود