خبرنگار رکن اصلی توسعه و توانمندسازی جامعه است

استاندار کرمان گفت: امروزه خبرنگاران به‌عنوان يكى از اركان مهم پيشرفت و توانمندسازی جامعه، در رشد و پويايى فرهنگى، اميدآفرينى و مطالبه‌گری تاثیرگذارند. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد؛ «بسم‌الله‌الرحمن […]



استاندار کرمان گفت: امروزه خبرنگاران به‌عنوان يكى از اركان مهم پيشرفت و توانمندسازی جامعه، در رشد و پويايى فرهنگى، اميدآفرينى و مطالبه‌گری تاثیرگذارند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد؛

«بسم‌الله‌الرحمن الرحیم»

امروزه خبرنگاران به‌عنوان يكى از اركان مهم پيشرفت و توانمندسازی جامعه، در رشد و پويايى فرهنگى، اميدآفرينى، افزايش اعتماد عمومى و اشاعه فرهنگ مطالبه‌گری پیشرو و تاثیرگذارند.

فرا رسيدن سالروز شهادت خبرنگار شهيد محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصتی است تا بار دیگر از خدمات خبرنگاران توانمندى كه در مسير آگاهى بخشى مجاهدت مى‌كنند، تقدیر شود.

خبرنگاران سختکوش،‌ نیک‌اندیش و حرفه‌ای استان کرمان همواره در بحران‌ها و رویدادهای مهم از جمله برگزارى انتخابات، ‌حادثه سیل، مراسم و همایش‌های بین‌المللی و در عرصه‌هاى مختلف، حضوری مسئولانه و متعهدانه داشته و با همدلی، تلاش‌هاى شبانه‌روزى، مشارکت فعالانه و مستمر، گفتمان‌سازى، برجسته‌سازی ظرفيت‌ها و روايت پيشرفت‌هاى استان، نقش به‌سزائی در اعتلاى استان كرمان ایفا کرده‌اند.

همت بلند اصحاب فرهيخته قلم و رسانه استان در مسير روشنگرى، انعكاس دغدغه‌هاى مردم و مطالبه‌گرى، جهاد تبيين و در نهايت پيشرفت ديار كريمان را ارج نهاده و از تلاش‌هاى مؤثر خبرنگاران عزيز که همواره منشاء خدمات ارزشمندى بوده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قلم، به‌ویژه شهدای رسانه استان کرمان، فرا رسيدن روز خبرنگار را به اهالی رسانه و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک عرض کرده و از پروردگار متعال سرافرازی، سلامتی و بهروزى برای جامعه رسانه‌ای استان كرمان را مسئلت دارم.

امید است در پرتو عنایات الهی، اين قشر فرهيخته همواره در ايفاى شايسته مسئوليت و رسالت عظیم خود كوشا و موفق باشند، ان‌شاءالله.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان

انتهای خبر/ طهماسبی


خبرنگار رکن اصلی توسعه و توانمندسازی جامعه است

منبع:آرمـان
? خبرنگار رکن اصلی توسعه و توانمندسازی جامعه است