خبرنگاری یک جریان سرنوشت‌ساز در تحولات اجتماعی و سیاسی است | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: خبرنگاری یک جریان مفید، موثر، سرنوشت‌ساز، پرقدرت و توانمند در تغییر و تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز ۱۷ مرداد در نشست صمیمانه با جمعی از خبرنگاران کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری […]



نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: خبرنگاری یک جریان مفید، موثر، سرنوشت‌ساز، پرقدرت و توانمند در تغییر و تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز ۱۷ مرداد در نشست صمیمانه با جمعی از خبرنگاران کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری یک جریان مفید، موثر، سرنوشت‌ساز، پرقدرت و توانمند در تغییر و تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است. به ویژه خبرنگار ارزش‌محور بوده و جان خود را فدا می‌کند تا خبرها را به بهترین وجه ممکن به دست اهلش برساند و در اختیار افکار عمومی بگذارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار کشورمان و ۱۶۰ خبرنگاری که در جنگ غزه به شهادت رسیدند، تصریح کرد: جایگاه و اهمیت حرفه خبرنگاری در هر کشوری بسیار مهم است و بخش قابل توجهی از اتفاقاتی که در یک کشور می‌تواند رقم بخورد، نقش رسانه در آن اول است.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه خبرنگاران تبیین‌کننده قوی هستند، تصریح کرد: گاهی یک خبر یک دولت را پشت یک جریان بسیج می‌کند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: خبرنگاران در حوزه تبیینی رقیب دارند و دشمن رقیب جدی است و نمی‌خواهد تبیین شما به نتیجه برسد و اینکه خبر موثر، درست و حقیقی جایگاه خود را پیدا بکند.

وی اظهار کرد: هر چه جلومی‌رویم ابزار خبرنگاری مدرن و جدید می‌شود و به همین دلیل سرعت کار و تاثیرگذاری را می‌تواند بیشتر کند.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه یکی از حوزه‌های مبارزه با منکرات حوزه خبر است، تصریح کرد: خبر می‌تواند در گوشه‌ای از دنیا جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در پایان ضمن قدردانی از جهاد و زحمات خبرنگاران که در تنویر افکار عمومی، آگاهی جامعه، دفاع از حق مردم و از اینکه بستر را برای انجام کار دیگر فراهم می‌کنند، در ادامه بیان کرد: شما با صدها حرکت خیری که در نتیجه خبر شکل می‌گیرد، بهتربن مروج خیر و معروف و مبارزه با منکرات هستید که از همه این فعالیت‌ها قدردانی می‌کنم.

به گزارش نذیر کرمان، دیده شدن نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در ریل‌گذاری توسعه استان، ارتباط بهتر و دو سویه خبرنگاران و مسئولان، حمایت بیشتر از خبرگزاری‌های استان، فراهم کردن محتوای مناسب، همکاری مدیران استان برای تشریح دستاوردها و پیشرفت‌های کشور، همکاری ائمه جمعه استان با نشریات، پیگیری دیدار جامعه خبری با رهبر معظم انقلاب، حمایت حقوقی از اهالی رسانه برای بیان حقایق جامعه و … از جمله مطالب مطرح شده از سوی خبرنگاران در این نشست بود.

انتهای پیام


خبرنگاری یک جریان سرنوشت‌ساز در تحولات اجتماعی و سیاسی است

منبع: ایـسنا
? خبرنگاری یک جریان سرنوشت‌ساز در تحولات اجتماعی و سیاسی است