خانه محیط‌ ‌زیست در مراکز کانون پرورش فکری کرمان افتتاح می‌شود

کرمان- نشست هم‌اندیشی کارشناسان اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمان برای افتتاح خانه‌های محیط‌ زیست برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، در راستای ایجاد خانه محیط زیست در سراسر کشور به منظور آموزش مباحث زیست محیطی به صورت منطقه‌محور جلسه مشترکی با کارشناسان فرهنگی اداره کل کانون […]

کرمان- نشست هم‌اندیشی کارشناسان اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمان برای افتتاح خانه‌های محیط‌ زیست برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، در راستای ایجاد خانه محیط زیست در سراسر کشور به منظور آموزش مباحث زیست محیطی به صورت منطقه‌محور جلسه مشترکی با کارشناسان فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، مسئولین مراکز شماره ۲ و ۵ کانون شهر کرمان و کارشناسان محیط زیست شهرستان کرمان برگزار شد.

خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای اصلی برای مردمی‌سازی فعالیت‌های این حوزه و فضایی برای گفتگو، بحث، چالش و مطالبه‌گری است که منجر می‌شود سواد و دانش محیط زیستی مردم افزایش پیدا کند و در نهایت محیط زیست حفظ شود.

بر همین اساس، محمدابراهیم صحتی رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی محیط زیست کرمان اهداف تأسیس خانه محیط زیست و ضرورت فعالیت بیشتر در زمینه آموزش در قشر تاثیرپذیر جامعه را تشریح کرد.

همچنین، کارشناسان کانون پرورش فکری استان به امکانات موجود در مراکز فرهنگی‌هنری شهر کرمان اشاره کردند و خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک هدفمند و مستمر شدند.

بازدید اعضای کانون از موزه حیات‌وحش محیط زیست و مناطق تحت حفاظت و تعیین نحوه آموزش مباحث زیست محیطی، انسانی و طبیعی به صورت کارگاهی و کلاس‌های دوره‌ای در دستور کار جلسات بعدی قرار گرفت.

بستن تفاهم نامه‌ای بین دو اداره‌کل کانون پرورش فکری و حفاظت محیط زیست طی ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه همزمان با هفته محیط زیست از موارد و مصوبات این نشست بود.

کد خبر 5800583

[ad_1]

[ad_2]

خانه محیط‌ ‌زیست در مراکز کانون پرورش فکری کرمان افتتاح می‌شود

منبع: مــهر
? خانه محیط‌ ‌زیست در مراکز کانون پرورش فکری کرمان افتتاح می‌شود