خانه صنعت زرند افتتاح شد | اخبار استان کرمان

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور جمعی از مسئولان زرند، دفتر نمایندگی خانه صنعت و معدن در شهرستان زرند افتتاح و راه‌اندازی شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان»؛ نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان ضمن ابراز خرسندی از افتتاح خانه صنعت در زرند، این اقدام را […]




نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور جمعی از مسئولان زرند، دفتر نمایندگی خانه صنعت و معدن در شهرستان زرند افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان»؛ نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان ضمن ابراز خرسندی از افتتاح خانه صنعت در زرند، این اقدام را کمک به توسعه اشتغال پایدار در بخش صنعت و معدن، حمایت از حقوق صنعت‌گران و معدن‌کاران در مراجع قانون‌گذاری و اجرایی، ایجاد تسهیلات و تشویق آحاد جامعه به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی دانست‌. 

عبدالحسین همتی افزود: با راه‌اندازی این دفتر در اداره صمت زرند از این پس صنعت‌گران، معدن‌کاران و… این شهرستان راحت‌تر می‌توانند از خدمات این تشکل غیردولتی استفاده کنند و نیاز به طی مسافت ۷۵ کیلومتری مرکز استان را نداشته باشند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر بر اساس سیاست‌های اقتصادی دولت در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مهم‌ترین وظیفه خانه صنعت، معدن و تجارت فراهم کردن زمینه حضور توانمند بخش خصوصی در عرصه تولید و سرمایه‌گذاری و هم‌چنین کاهش تصدی‌گری دولت در عرصه صنعت و تولید می‌باشد که در صورت تحقق واقعی این امر چشم‌انداز بسیار روشنی برای بخش‌های تولیدی کشور قابل پیش‌بینی است.

 بابک اسماعیلی رئیس خانه صنعت استان نیز گفت: با پیگیری مجدانه نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نمایندگی خانه صنعت در شهرستان زرند راه‌اندازی شد.  

وی گفت: این دفتر در راستای نیل به اهداف انجام کار مردم به دست مردم و در راستای حمایت از صنعت‌گران و معدن‌کاران شهرستان زرند راه‌اندازی شده است. 

انتهای‌خبر/ زارعی 


خانه صنعت زرند افتتاح شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? خانه صنعت زرند افتتاح شد