خادمیاران رسانه‌ای کرمان در کانادا درخشیدند

مقاله بررسی رابطه بین محبوبیت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بین مردم و ولایت‌پذیری در ونکوور کانادا مورد پذیرش قرار گرفت. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» نعیم احمدی‌نژاد در رابطه با مقاله بررسی رابطه بین محبوبیت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بین مردم و ولایت‌پذیری ایشان ابراز کرد: یکی از […]



مقاله بررسی رابطه بین محبوبیت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بین مردم و ولایت‌پذیری در ونکوور کانادا مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» نعیم احمدی‌نژاد در رابطه با مقاله بررسی رابطه بین محبوبیت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بین مردم و ولایت‌پذیری ایشان ابراز کرد: یکی از آثار ولایت‌مداری در زندگی شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی افزایش ایمان ایشان بود.

نویسنده و خادمیار رسانه‌ای کرمانی ادامه داد: چراکه هراندازه عشق و محبت همراه با معرفت انسان به اهل بیت بیشتر شود باور معنوی او قوی‌تر خواهد شد و محبت اهل بیت به محبت خدا گره خورده است.

وی افزود: چنان که رسول خدا(ص) به اصحاب خود فرمود: «کدام یک از دستاویزهای ایمان برای چنگ زدن محکم‌تر است، گفت: خدا و رسولش آگاه‌ترند نماز، زکات، روزه و حج از جمله پاسخ‌هایی بود که برخی اصحاب مطرح کردند، اما حضرت فرمودند: همه آنچه گفتید؛ ارزش ویژه‌ای دارد ولی مطمئن‌ترین دستاویز ایمان حب در راه خدا و بغض در راه خدا و دوست داشتن اولیای خدا و بیزاری از دشمنان خداست».

احمدی‌نژاد اذعان کرد: این ایمان به خدا یک نگاه قدسی به شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی داده بود و بر همین مبنا وی عالم را از دریچه وحی می‌دید و معتقد به قدرت خدا بود.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل محبوبیت شهید رئیسی در بین مردم ایمان ایشان بود، چرا که افراد با ایمان به خدایی معتقدند که با پیام‌هاي مؤکدي که وسیله پیامبران خود فرستاده است، مردم را پس از خداشناسی، به عمل صالح و خدمت به جامعه دعوت کرده و بزرگ‌ترین پاداش را براي چنین خدمات قرار داده است، طبعاً افراد با ایمان همچون شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به امید درک یک چنین پاداش‌های بزرگ و جاویدان، دست به یک سلسله خدمات اجتماعی و اعمال انسانی زده و گره از کار مردم می‌گشایند‌.

نویسنده و خادمیار رسانه‌ای کرمانی با اشاره به این ‌که خدمتگزاران به کشور همیشه مورد علاقه مردم هستند، اذعان کرد: ناگفته پیدا است که خدمتگزاران صدیق و گره گشایان وارسته، همواره مورد علاقه مردم هستند. تاریخ زندگی بشر به وضوح این مطلب را ثابت می‌کند که در میان قشرهاي با ایمان، افراد با فضیلت و خدمتگزار و دلسوز بیش از گروه‌های دیگر وجود دارد، زیرا ایمان به خدا و ایمان به سرای دیگر، ایمان به پاداش‌های مهمی که درباره خدمات انسانی وارد شده است، بزرگ‌ترین عامل و محرك برای بذل جان و مال در راه رفاه مردم است.

احمدی‌نژاد افزود: از آنجا که فرد با ایمان با دیده وسیع به جهان هستی می‌نگرد و رشته زندگی را پس از مرگ نیز گسسته و پایان یافته نمی‌داند، برای کسب رضای خدا، و نیل به پاداش‌های بزرگ او، گاهی جان و مال خود را وقف زندگی و رفاه یتیمان و درماندگان و بینوایان می‌کند، در صورتی که این عامل و محرك در افراد مادی و گروه‌هایی که از نظر مبانی مذهبی ضعیف و سست هستند، وجود ندارد.

وی اذعان کرد: در فکر مردم بودن، «روح مسلمانى» است و شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی نمی‌توانست دغدغه‌ مردم را نداشته باشد و می‌دانست که خودبینی، آفت عشق است و نگاه به نیاز نیازمند، زمینه‌ مناسب برای رهیدن از بند خودیت است، در آموزه‌های دینی، مومنان از نظر مهرورزی نسبت‌به یکدیگر مانند یک پیکرند که هرگاه عضوی از آن دچار درد می‌شود، سایر اعضا همدردی خود را با آن ابراز می‌کنند و به کمکش می‌شتابند.

وی با اشاره به این که خدمت به مردم از سوی شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برخاسته از آموزه‌های دینی بود، افزود: ایشان بر این اعتقاد بودند که بدون مردم، هیچ کاری نمی‌توان انجام‌داد و چه در زمانی که ریاست قوه قضاییه بودند و در زمان ریاست جمهوری، فاصله خود را با مردم هیچ تغییر ندادند و در هر فرصتی از توان و اندیشه خود در راه خدمت به مردم و پیشبرد امور و نیازهای مردم استفاده می‌کرد.

این نویسنده و خادمیار رسانه‌ای کرمانی در پایان خاطر نشان کرد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خلق خدا را خانواده خدا می‌دانست و خدمت به خلق خدا را خالصانه و برای رضای او انجام می‌داد و امیدوارم ما نیز بتوانیم در راه چنین بزرگانی قدم بگذاریم و راه آنان را ادامه دهیم.

منبع: فارس

انتهای خبر/ طهماسبی


خادمیاران رسانه‌ای کرمان در کانادا درخشیدند

منبع:آرمـان
? خادمیاران رسانه‌ای کرمان در کانادا درخشیدند