حکم اشد مجازات برای دانشجوی خاطی دانشگاه شهید باهنر کرمان

حکم اشد مجازات برای دانشجوی خاطی دانشگاه شهید باهنر کرمان صادر شد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دانشگاه شهید باهنر کرمان در اطلاعیه تکمیلی حادثه ضرب و جرح دانشجوی دانشگاه شهید باهنر در ۶ خرداد سال جاری بدون اشاره به جزئیات حکم دانشجوی خاطی اعلام کرد: متاسفانه ۶ خرداد  امسال رخداد تلخی در […]

حکم اشد مجازات برای دانشجوی خاطی دانشگاه شهید باهنر کرمان صادر شد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دانشگاه شهید باهنر کرمان در اطلاعیه تکمیلی حادثه ضرب و جرح دانشجوی دانشگاه شهید باهنر در ۶ خرداد سال جاری بدون اشاره به جزئیات حکم دانشجوی خاطی اعلام کرد: متاسفانه ۶ خرداد  امسال رخداد تلخی در این دانشگاه که محیطی مقدس و محل کسب دانش، اخلاق و فضایل انسانی است ؛ رخ داد.

 

 

این اطلاعیه می افزاید، این حادثه که با انگیزه شخصی بین ۲ دانشجوی دختر و پسر اتفاق افتاد، منجر به جراحت دانشجوی دختر شد.

در  این اطلاعیه آمده : بررسی‌های تکمیلی در باره این حادثه  همچنان در حال انجام است و تاکید شده دانشگاه شهید باهنر کرمان هرگونه کوتاهی و قصور احتمالی را چه از جانب شخص یا واحدهای زیر مجموعه دانشگاه با جدیت پیگیری خواهد کرد.

 شنبه هفته جاری در پی درگیری ۲ نفر از دانشجویان دانشگاه باهنر به دلیل جواب رد شنیدن در خواستگاری یک دختر، یکی از این افراد مجروح شد که بلافاصله بعد از این درگیری فرد ضارب بدست حراست دانشگاه دستگیر و بیرون از محیط دانشگاه تحویل پلیس شد.




حکم اشد مجازات برای دانشجوی خاطی دانشگاه شهید باهنر کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? حکم اشد مجازات برای دانشجوی خاطی دانشگاه شهید باهنر کرمان