حمل بدون مجوز بیش از ۷ تُن چوب در شهرستان رودبار جنوب

رئیس  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار جنوب گفت: بیش از ۷ تُن چوب بدون مجوز حمل در شهرستان رودبار جنوب کشف و ضبط شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری نذیر کرمان؛ مسلم بامری از کشف بیش از ۷ تُن چوب‌ بدون مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.    رئیس اداره منابع طبیعی […]



رئیس  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار جنوب گفت: بیش از ۷ تُن چوب بدون مجوز حمل در شهرستان رودبار جنوب کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری نذیر کرمان؛ مسلم بامری از کشف بیش از ۷ تُن چوب‌ بدون مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.

 
 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار جنوب گفت: در پی گشت‌زنی و با اقدام به‌موقع نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری رودبارجنوب و با همکاری نیروی انتظامی،  یک دستگاه کامیون حامل چوب بدون مجوز حمل در سطح منطقه کشف و توقیف شد.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
 
به گفته کارشناسان مرتبط، قاچاق چوب یک معضل اساسی به شمار می‌رود که تامین امکانات و اعتبار موردنیاز دستگاه‌های مرتبط در حفاظت از عرصه‌های جنگلی و اصلاح یا وضع قوانین جدید بازدارنده می‌تواند مانع دست‌اندازی بیشتر به این عرصه‌ها شود.
 
منبع: رودبار ما 
 
انتهای خبر/پورحیدر


حمل بدون مجوز بیش از ۷ تُن چوب در شهرستان رودبار جنوب

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حمل بدون مجوز بیش از ۷ تُن چوب در شهرستان رودبار جنوب