حمدالله رحیمی بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه راین معرفی شد

با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان، حمدالله رحیمی بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه راین معرفی شد. به گزارش “فت فتو” در مراسمی با حضور مسئولین استانی از تلاش های ۳ ساله منصور رشیدی  مدیر سابق اداره آموزش و پرورش منطقه راین تجلیل و حمدالله رحیمی بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش […]

با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان، حمدالله رحیمی بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه راین معرفی شد.

به گزارش “فت فتو” در مراسمی با حضور مسئولین استانی از تلاش های ۳ ساله منصور رشیدی  مدیر سابق اداره آموزش و پرورش منطقه راین تجلیل و حمدالله رحیمی بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش راین  معرفی شد. 

 امام جمعه شهر راین  در این مراسم با تاکید بر سند تحول آموزش و پرورش گفت : سند تحول آموزش و پرورش بنیادی ترین سندی است که مارا به اصلی ترین هدف آموزش و پرورش که ساختن  انسان های صالح است می رساند.  

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت : آموزش و پرورش سرشار از نیروهایی است که می تواند سایر دستگاه ها را پشتیبانی کند.

امام جمعه محترم راین کرد: آموزش و پرورش زیرساخت اصلی توسعه پایدار است و تربیت انسان صالح در تراز نظام جمهوری اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش و مکتب حاج قاسم سلیمانی ، رسالت اصلی آموزش و پرورش است.

در ادامه این مراسم از تلاش های آقای رشیدی  تجلیل و اقای رحيمي بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرراین  معرفی شد.

ریاست شورای آموزش وپرورش و بخشدار راین   در این مراسم   گفت :تعامل و مشارکت والدین و نهادهای اجتماع بزرگترین سرمایه های موجود در آموزش وپرورش است که باید به خوبی از آن استفاده شود .

محسنی بخشدار راین  هم ضمن تشکر از حضار، با اشاره به آیاتی از قرآن به تشریح جایگاه و اهمیت آموزش در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: جامعه ی توسعه یافته و متعالی را انسانهای توسعه یافته می سازند و تربیت چنین انسانهایی در آموزش و پرورش صورت می گیرد.

بخشدار راین زحمات و تلاشهای بی وقفه  منصور رشیدی رییس آموزش و پرورش منطقه راین  در حوزه های مختلف آموزش و پرورش و همچنین از همراهی وی در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی تشکر   نمود. 

در ادامه ” منصور رشیدی” ریاست پیشین  اداره آموزش و پرورش راین  به ارائه ی گزارش و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف آموزشی ،پرورشی و عمرانی، دوران ریاست خود پرداخت و از همکاری و همراهی همه ی مسئولین شهرستان و منطقه در امور مربوط به آموزش وپرورش و همچنین تلاشهای فرهنگیان تشکر وقدردانی کرد. وی در پایان گفت   شهر راین نگینی زیبا در استان کرمان است.




حمدالله رحیمی بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه راین معرفی شد

منبع:آرمـان
? حمدالله رحیمی بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه راین معرفی شد