حمایت ارتش از فرزندآوری و درمان زوج‌های نابارور

نذیر کرمان/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۵خانواده ارتش صاحب فرزند شدند که اتفاق بسیار خوبی است و در حال حاضر ۹۲ خانواده تحت درمان ناباروری قرار دارند. امیر حمیدرضا سلمانی امروز، ۱۱ تیرماه در چهارمین جشنواره حضرت علی‌اصغر(علیه السلام) در کرمان با بیان اینکه امسال خانواده نیروی زمینی […]



نذیر کرمان/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۵خانواده ارتش صاحب فرزند شدند که اتفاق بسیار خوبی است و در حال حاضر ۹۲ خانواده تحت درمان ناباروری قرار دارند.

امیر حمیدرضا سلمانی امروز، ۱۱ تیرماه در چهارمین جشنواره حضرت علی‌اصغر(علیه السلام) در کرمان با بیان اینکه امسال خانواده نیروی زمینی ارتش صاحب ۲۵۸ فرزند شد، اظهار کرد: سهم قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ۱۲ خانوار است.

وی تصریح کرد: امروز با تولیت قرارگاه و با به‌ کارگیری بیمارستان‌های منطقه‌ای کرمان و سیستان‌وبلوچستان باید برای فرزندآوری فصل جدیدی آغاز کرده و امیدواریم خانواده‌هایی که مسیر درمان را طی می‌کنند، به نتیجه برسند.

سلمانی خطاب به مسئولان ارتش با تأکید بر اینکه منتظر نباشید خانواده‌ها به شما مراجعه کنند بلکه شما باید به سمت خانواده‌ها بروید، افزود: کرمان از پتانسیل خوبی در حوزه درمان برخوردار است و کسانی که در کرمان درمان نشدند، با تفاهمنامه صورت گرفته درمان آنها در تهران پیگیری می‌شود.

فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نزاجا در پایان با بیان اینکه کشور به مرحله‌ای از بلوغ رسیده که مشکلی در حوزه درمان ناباروری نیست، گفت: چنانچه خانواده‌ای همه مسیر را دنبال کرد و نتیجه نگرفت زمینه‌ برای به سرپرست گرفتن فرزند از بهزیستی فراهم است و به این خانواده‌ها ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان وام کم بهره پرداخت می‌شود.

همچنین در این جشنواره امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم بنیان خانواده برنامه‌های خوبی دارد و طرح لبیک ۲۴ یکی از این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف طرح لبیک ۲۴ رسیدگی به وضعیت ناباروری کارکنان ارتش است، افزود: حدود ۷۱ نفر از کارکنان پایور قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در سال گذشته با این مشکل روبه‌رو بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه این افراد در روند درمان ناباروری قرار گرفتند و نتایج خوبی هم داشتیم، افزود: تاکنون هشت نفر از آنها در قالب این طرح صاحب فرزند شدند که یکی از آنها فرزند دوقلو داشت.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های ۳۱ گانه لبیک در ارتش اجرا می‌شود و این طرح‌ها از ابتدای تولد تا زمان مرگ همراه خانواده‌هاست، بیان کرد: همه این طرح‌ها در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری اجرایی می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه در کل منطقه حدود ۱۰۴ خانواده داشتیم که مشکل ناباروری داشتند و به یاری خدا ۱۲ نفر از آنها صاحب فرزند شدند، گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۵ خانواده ارتش صاحب فرزند شدند که اتفاق بسیار خوبی است و در حال حاضر ۹۲ خانواده تحت درمان ناباروری قرار دارند.

انتهای پیام


حمایت ارتش از فرزندآوری و درمان زوج‌های نابارور

منبع: ایـسنا
? حمایت ارتش از فرزندآوری و درمان زوج‌های نابارور