حماسه‌سازی مردم در انتخابات و شکست مفتضحانه دشمنان ایران

ائمه جمعه استان کرمان بر شکست همه‌جانبه دشمن در انتخابات تأکید کرده و منتخبین مردم را برای رفع مشکلات مردم ترغیب کردند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به […]

ائمه جمعه استان کرمان بر شکست همه‌جانبه دشمن در انتخابات تأکید کرده و منتخبین مردم را برای رفع مشکلات مردم ترغیب کردند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه فرهنگی همچون موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور ازجمله دهه فجر و حضور حداکثری در انتخابات عنوان شد. 
 

امام جمعه موقت رودبار جنوب: انتخابات یازده اسفندماه نمایشگاهی از شکست دشمن بود

حجت‌الاسلام باقر خاور در خطب‌های این هفته شهرستان رودبار جنوب گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که همچنان پایبند به آرمان‌های انقلاب و امام هستند، می‌خواهند که در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

وی  گفت: انتخابات یازدهم اسفندماه برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن در یک‌سال اخیر بود که چهار راهبرد امنیت، سلامت و رقابت را به شکل مطلوب داشت و راهبرد مشارکت نیز به شکل مقبول محقق شد.

خطیب جمعه شهرستان رودبار جنوب با تسلیت ارتحال آیت‌الله امامی‌کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: این عالم پارسا و انقلابی از مفاخر ائمه جمعه و یار مخلص و فداکار امام و رهبری به شمار می‌آمد.
 

خطیب نماز جمعه بروات بم: بهترین عمل در ماه خدا ترک معصیت است

حجت‌الاسلام محمد سام‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروات بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان کرد: تقوا برای رشد انسان مهمترین عنصر تعالی‌بخش است.

وی با اشاره به انتخابات گذشته عنوان کرد: با اتمام انتخابات باید فضای همدلی و همکاری در جامعه حاکم شود زیرا میزان مشارکت مردم در انتخابات اخیر مطلوب و از سایر کشورها بالاتر بود.

خطیب نماز جمعه بروات بم خاطر نشان کرد: منتخبان مجلس از فرصت خدمت‌گذاری به مردم استفاده کنند.
 

امام جمعه شهرستان فهرج: حماسه حضور مردم در انتخابات، شکست جنگ رسانه‌ای دشمن بود

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج، با قدردانی از حماسه حضور ملت قهرمان ایران در انتخابات گفت: اتفاقات ۱۱ اسفند، نمایش شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن، در یک‌سال اخیر بود.

وی افزود: با وجود همه مشکلات اقتصادی و تبلیغات رسانه‌ای دشمن، این ملت آمدند و با حضور حداکثری خود، بار دیگر حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند.

امام جمعه فهرج در ادامه، با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان، بر کمک مردم به هم‌نوعان خود در این استان، تأکید کرد.

آقاملایی در ادامه به در‌ پیش‌رو بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تنها ماهی که اسم آن صراحتا در قرآن آمده، ماه رمضان است، لذا باید قدردان این ماه بابرکت باشیم.

وی در پایان با عرض تسلیت درگذشت آیت‌الله شیخ محمد امامی کاشانی، گفت: این عالم متقی و خدوم، در طول سال‌های متمادی، منشاء خدمات بسیاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

خطیب جمعه شهرستان نرماشیر: حضور مردم در انتخابات، دشمن را رسوا کرد

حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر منصفی امام جمعه شهرستان نرماشیر در خطبه های این هفته شهرستان گفت: مردم نرماشیر بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات، اهداف دشمنان را برهم زدند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر ما، دشمن رابا حضور باشکوه در انتخابات رسوا کردند، گفت: امروزه وقتی می‌بینم، جوانان بصیر ما در همه میدان‌ها حضور دارند، این یک اقتدار است، همبستگی ملت ما ایران عزیز را قوی کرده است.
خطیب جمعه شهرستان نرماشیر خاطر نشان کرد: هر جا که دشمن برنامه‌ریزی کرده است برای فریب ملت ما، این مردم بوده‌اند که دشمن را روسیاه کرده‌اند.
 

امام جمعه شهرستان فاریاب: نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملّت را تلخ نکنند

حجت‌الاسلام عباس گروهی ضمن عرض تبریک به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: به فرموده امام رضا علیه‌السلام در این لحظات پایانی ماه شعبان، کوتاهی‌ها را جبران و زیاد دعا کنید؛ با سلاح دعا، خود را مسلح کنید، دعا، نور زمین و آسمان است، در این روزهای پایانی ماه شعبان استغفار کنید قرآن را زیاد تلاوت و از گناهان توبه کنید و با دلی پاک وارد ماه رمضان شوید.

خطیب جمعه فاریاب به انتخابات یازدهم اسفند ماه اشاره کرد و گفت: دشمن تمام تلاشش را به‌کار گرفت که پروژه تحریمِ انتخابات به سرانجام برسد و مشارکت ضعیفِ مردم در حد ۱۰ الی ۲۵ درصد اتفاق بیفتد ولی مردم با توجه مشکلات معیشتی و تبلیغات گسترده رسانه‌ای دشمنان، با مشارکت ۴۰ درصدی، به پروژه تحریم نه گفتند.

حجت‌الاسلام گروهی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری فرمودند:‌ تشکیل هر مجلس جدید حامل اُمیدهای جدید است، نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملّت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود.

وی افزود: چیزی که می‌تواند شیرینی مجلسِ جدید را تلخ کند، سخنان اختلاف‌انگیز و ستیزه‌گری‌های دشمن پسند است، بالاترین مشارکت در انتخابات در استان کرمان، متعلق به ۶ شهرستان جنوبی است، این مشارکت بالا، دلیل بر ولایت‌مداری مردم و دست رد به سینه دشمن زدن است.

خطیب جمعه فاریاب در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات نباید بگوئیم که کاندید منتخب پیروز شد، بلکه باید گفت؛ که ملّت پیروز شد؛ جمهوری اسلامی پیروز شد، دشمن شکست خورد که این‌همه  بی‌نتیجه هزینه کرد.
 

امام جمعه شهربابک: انتخابات تنها راه تقابل جمهوری اسلامی با دشمنانش است

حجت‌الاسلام محمد انصاری امام جمعه شهربابک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه علاوه بر غیرت ناموس و غیرت وطن، غیرت دین هم باید داشته باشیم، گفت: چه بسا کسی که بی‌غیرتی در امور خانوادگی بکنند، بی‌غیرتی در دفاع از وطن از خودش نشان دهد، اما دیانت و شجاعتش باعث شود در بقیه موارد هم باغیرت شود.

امام جمعه شهربابک یادآور شد: امام علی (ع) از رسول خدا سوال کردند؛ بهترین کار در ماه رمضان چیست؟ پیامبر فرمودند: ترک حرام است بنابراین خدا حرام‌ها را بر شما در این ماه تحریم کرده و برای کسانی که مرتکب حرام شوند، حدودی قرار داد.

وی از انتخابات ۱۱ اسفند یاد کرد و افزود: به ملت ایران، که درصد بالایی در انتخابات شرکت کردند تبریک می‌گوییم تشکر اول از شما مردم و تشکر دوم از نامزدهاست و همچنین از ستادهای انتخاباتی که شور و حالی در مردم ایجاد کردند.

حجت‌الاسلام انصاری در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: تقابل جمهوری اسلامی با دشمنان خودش، به‌خاطر ظلم است، باید پرچم ضدیت با استکبار بالا نگه داشته شود و این مبارزه را باید به نسل آینده منتقل کنیم همچنین این انتخابات حادثه شیرینی بود، نشود که نمایندگان این شیرینی را به کام مردم تلخ کنند.

امام جمعه شهرستان جیرفت: مسجد رفیع‌ترین مرکز انسجام‌بخشی به مسلمانان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های این هفته شهرستان جیرفت گفت: مسجد مهمترین و رفیع‌ترین مرکز انسجام‌بخشی به مسلمانان است و بهترین ابزار برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: مسجد به احیاء و زنده نگه داشتن مسجد توصیه شده که این مهم با حضور نمازگزاران محقق می‌شود و از مهم‌ترین کارکردهای مسجد نماز جماعت است نباید نسبت به این مهم بی‌توجهی کرد.

وی افزود: مسجد در اولویت برنامه‌های مؤمنین و متدین قرار گیرد و مردم نباید مساجد را فراموش کنند بلکه باید نماز خود را در نزدیک‌ترین مسجد اقامه کنند تا مساجد رونق یابند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تارم بیان کرد: بهترین راه برای تربیت نسل آینده این است که جامعه هدف را با مسجد و نماز مأنوس کنیم و فردی که در مسجد حضور یابد سعادتمند می‌شود.

امام جمعه شهرستان جیرفت با اشاره به این که خودسازی و برخورداری از ثواب چندین برابری نماز جماعت از برکات حضور در مسجد است، خاطر نشان کرد: مسجد در مسائل تربیتی، اجتماعی و تربیت مدیران آینده کشور نقش‌آفرین است.
 

امام جمعه شهرستان راور: مردم با حضور پای صندوق‌های رأی چشم طمع دشمنان را کور کردند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد زمانی امام جمعه شهرستان راور عنوان کرد: باید مساجد را به جایگاه اصلی‌شان بازگردانیم زیرا مساجد به دلیل نبود امام جماعت خلوت شده است؛ و منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خلوت شدن همین مساجد است.

خطیب جمعه راور با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان، گفت: علاوه‌بر نظافت و بهداشت مساجد، برنامه‌هایی که در ماه رمضان در مساجد برگزار می‌شود با محوریت قرآن باشد و علاوه‌بر بیان احکام و مسائل معرفتی، تفسیر قرآن نیز گفته شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و قدردانی از مردم و مجریان و ناظران و کاندیداها و طرفدارانشان که تنور انتخابات را گرم کردند، خاطر نشان کرد: مردم با حضور پای صندوق‌های رأی چشم طمع دشمن را کور کردند.
 

امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد: دستگاه ابلیس امروز آرایش جنگی خود را تقویت کرده است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود بهروز امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه‌های نماز این شهر گفت: ما امروز در دو جامعه خیر و شر دنیا قرار داریم و آمریکا با تبلیغات گسترده ایران را محور شرارت به دنیا معرفی کرده است تا به اهداف خود مبنی‌بر تغییر هویت اسلامی و اثبات هویت شیطانی خود برسد.

وی تأکید کرد: دستگاه ابلیس، امروز آرایش جنگی خود را تقویت کرده است و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه نظامی و موشکی را بر نمی‌تابد.

خطیب جمعه شهرستان عنبرآباد با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان افزود: امروز مجلس شورای اسلامی که مردم در نمایندگان آن را در انتخابات گذشته انتخاب کردند را حضرت آقا ترکیبی از سلایق مختلف می‌دانند که جریان‌دهنده خون تازه در شریان‌های حیاتی انقلاب است.

حجت‌الاسلام بهروزه عنوان کرد: با اتمام انتخابات، خوشایند نیست تهمت‌ها، دروغ‌ها و جو انتخاباتی ناسالم وجود داشته باشد که این به فرمایش حضرت آقا خوشحالی دشمن را درپی داشته و مجلس تضعیف خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در عنبرآباد مشارکت مردمی بالای ۶۰ درصد اعلام شد یعنی هشت درصد بیشتر از دوره قبل، که جای تشکر دارد از مردم عزیزی که خیال دشمنان را ناکام گذاشتند.
 

خطیب جمعه  شهرستان رابر: راهبرد تحریم انتخابات با مشارکت ۴۱درصدی شکست خورد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: نام تنها ماهی در قرآن کریم برده شده نام ماه مبارک رمضان است و این اهمیت این ماه را می‌رساند.

خطیب جمعه رابر از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات قدردانی کرد و اظهار کرد: این مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند پای این نظام ایستاده‌اند و پیام مهم انتخابات پیروزی ملت ایران بر دشمنان قسم‌خورده داخلی و خارجی بود.

وی افزود: با این که جنگ رسانه‌ای، ترکیبی و شناختی به راه انداختند مردم فهیم پای صندوق‌های رای آمدند و با حضور خود توطئه دشمن را خنثی کرده و پای اقتدار نظام، ولایت و آرمان‌های خون شهدا به‌ویژه خون شهید سلیمانی ایستادند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی با بیان اینکه علی‌رغم جنگ رسانه‌ای، شناختی و ترکیبی دشمن از یکسان قبل و مشکلات معیشتی و اقتصادی این انتخابات یک جهاد بزرگ و حماسه‌ساز به شمار می‌آید، گفت: راهبرد شیطانی دشمن در تحریم انتخابات و مشارکت زیر ۲۰درصدی مردم بود اما با مشارکت ۴۱درصدی شکست خورد و در آن جمعه وحدت‌آفرین و زمان‌شناس حماسه بزرگ را مردم خلق کردند.
 
خطیب جمعه رابر در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن تحریم انتخابات بود وقتی تحریم انتخابات شکست خورد تلاش با شبهه‌افکنی مختلف زیر سؤال ببردن انتخابات بود که دشمن در این زمینه هم ناکام خواهد ماند.

امام جمعه شهرستان انار: مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات بیان کرد: ملت از آزمون ۱۱ اسفند به دعای خیر مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم سربلند بیرون آمد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تأکید کرد: در انتخابات مقام‌معظم‌رهبری چهار راهبرد را دنبال کرد، در بعد امنیتی علی‌رغم تلاش‌های دشمن یک انتخابات با امنیت کامل را شامل بودیم و جای قدردانی از مأموران امنیتی که با درایت خود امنیت را برقرار کردند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تخلف در تبلیغات، شاهد کمترین شکایت‌ها در حوزه‌های انتخابی بودیم، این نشان از سلامت انتخابات است،گفت:  در بعد رقابت این انتخابات به رغم فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمنان، اما رقبا از همه سلایق حضور داشتند، صدا و سیما که بیش از ۲۰۰ شبکه را فعال کرد نقش عالی ایفا کرد و در بعد مشارکت علیرغم تلاش دشمن مشارکت قابل قبولی را شاهد بودیم.

خطیب جمعه شهرستان انار با بیان اینکه در واقع مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود و به همین جهت وقتی در این پروژه دشمن شکست خورد به سمت تحریف در انتخابات رفت، گفت: بیش از ۶۵ درصد مردم شهرستان انار در انتخابات شرکت کردند.

انتهای خبر/ طهماسبی

 




حماسه‌سازی مردم در انتخابات و شکست مفتضحانه دشمنان ایران

منبع:آرمـان
? حماسه‌سازی مردم در انتخابات و شکست مفتضحانه دشمنان ایران