حل مشکلات اقتصادی با ادامه راه دولت سیزدهم

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور با ادامه راه دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید محقق می‎‌شود. احمد قربانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه بدون شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم اقتصاد کشور و بهبود شرایط اقتصادی کشور است، گفت: مردم از شخصی که […]



کارشناس مسائل سیاسی گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور با ادامه راه دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید محقق می‎‌شود.

احمد قربانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه بدون شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم اقتصاد کشور و بهبود شرایط اقتصادی کشور است، گفت: مردم از شخصی که می‌خواهد زمام امور اجرایی کشور را به‌دست گیرد انتظار دارند که به این مسئله مهم اشراف داشته باشد و برنامه‌های جامع و کاملی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ارائه کند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: در بین دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، آقای جلیلی در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور به‌ویژه عرصه اقتصاد برنامه جامع و فراگیرتری نسبت به رقیب خود ارائه کرد.

وی ادامه داد: از محتوای برنامه اقتصادی دکتر جلیلی چنین برداشت می‌شود که شاکله اصلی برنامه‌های اقتصادی ایشان بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری طراحی شده است.

قربانی افزود: گرای دیگر در برنامه‌های اقتصادی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، ادامه راه دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصادی شهید رئیسی عزیز به‌گونه‌ای عمل کرده بود که اگر ایشان زنده بودند و این مسیر را ادامه می‌دادند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شد.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه مبادلات تجاری ایران با سایر کشورها بر پایه دلار انجام می‌شود قطعاً در برنامه‌های اقتصادی دولت آقای جلیلی سیاست عبور از دلار که در دولت شهید رئیسی پیگیری شد، باید ادامه پیدا کند و اقتصاد کشور ما از وابستگی به دلار نجات پیدا کرده و با اتکا به پول ملی کشورمان بتوانیم هم باعث افزایش ارزش پول ملی کشور و هم رشد و شکوفایی اقتصاد کشور شویم.

وی تصریح کرد: نجات اقتصاد کشور از وابستگی به نفت که سال‌هاست خواسته مقام معظم رهبری است نیز در برنامه‌های اقتصادی دکتر جلیلی به‌طور ویژه مدنظر قرار گرفته است.

قربانی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت متخصصان داخلی و جوانان مستعد ایرانی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به نقش جوانان در ساختن ایران اسلامی دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: طی دوران انقلاب اسلامی هرکجا که ما به توان و ظرفیت جوانان مستعد کشور و متخصصان داخلی خود ایمان آورده و از این توان و ظرفیت استفاده کردیم مشکلات پیش رو را به‌راحتی از سرراه برداشتیم و به قله‌های موفقیت رسیده‌ایم.

وی گفت: مراتب زیادی از موفقیت‌های جوانان و متخصصان کشور در حوزه‌های مختلف مانند دستاوردهای هسته‌ای، دفاعی و موشکی، دانش‌بنیان‌ها و… گویای این واقعیت غیرقابل انکار است.

قربانی خاطرنشان کرد: آقای جلیلی با تشکیل دولت در سایه در طول سالیان متمادی با استفاده از ظرفیت جوانان مستعد و بی‌ادعا و متخصصان کشور در همه عرصه‌ها گام‌های موثر و قابل‌قبولی برداشته است که در مقاطعی به کمک دولت‌ها نیز آمده است؛ لذا در ادامه همین سیاست و با اتکاء به این توان و ظرفیت نگاه دولت آقای جلیلی به شعار ما می‌توانیم فارغ از هیاهوهای سیاسی و به‌دور از تفکر غرب‌گرایی و نگاه به غرب است که در طول عمر کوتاه دولت شهید رئیسی نیز این نگاه تجربه شد و نتایج مطلوبی را هم در کشور به‌جا گذاشت.

انتهای خبر/م


حل مشکلات اقتصادی با ادامه راه دولت سیزدهم

منبع:آرمـان
? حل مشکلات اقتصادی با ادامه راه دولت سیزدهم