حل مسائل کارگری و کارفرمایی در سطح کارگاه از مسیر تعامل می‌گذرد

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زرند گفت: راه حل همه مشکلات تعامل و هم افزایی بین کارگران و کارفرما است چرا که آن‌ها یک خانواده هستند. فت فتو کرمان – علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زرند گفت: همیشه تأکید نموده ایم راه حل همه مشکلات تعامل و هم افزایی بین کارگران […]

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زرند گفت: راه حل همه مشکلات تعامل و هم افزایی بین کارگران و کارفرما است چرا که آن‌ها یک خانواده هستند.

فت فتو کرمان – علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زرند گفت: همیشه تأکید نموده ایم راه حل همه مشکلات تعامل و هم افزایی بین کارگران و کارفرما است چرا که آن‌ها یک خانواده هستند.

او گفت: چنانچه مسئله‌ای در سطح واحد بوجود می‌آید باید با تعامل آن را حل نمود.

ابراهیمی می‌گوید: قانون کار در کارگاه‌های مشمول فصل الخطاب است و بصورت شفاف نسبت به همه مناسبات تعریف دارد، که باید مدیران و هم نماینده گان کارگری نسبت به آن توجه داشته باشند.

ابراهیمی گفت: یکی از اهداف و سیاست‌های وزارتخانه متبوع ایجاد و تثبیت اشتغال موجود است و همه علی الخصوص کارگران و کارفرمایان دو ضلع مهم در رسیدن به این هدف می‌باشند.

او گفت: به فضل الهی در دو سال اخیر و علی رغم شرایط سخت کرونا با کمک و تعامل شرکای اجتماعی خود در این زمینه مشکلی نداشتیم که نتیجه‌ی بازدید‌های میدانی و برگزاری جلسات با مدیران شهرستان، مدیریت شرکت‌ها و نمایندگان کارگری واحد‌های مختلف می‌باشد.

علیرضا ابراهیمی می‌گوید: نماینده‌های محترم کارگری مشکلات خود را از طریق کمیسیون‌های مربوطه پیگیری کنند، قطعا موارد مطرح شده در چارچوب قانون را پیگیری و دنبال خواهند کرد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند از همه مدیران واحد‌ها و کارفرمایان و پیمانکاران در ایام پایانی سال در خصوص پرداخت حقوق و مزایا کارگران اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/س




حل مسائل کارگری و کارفرمایی در سطح کارگاه از مسیر تعامل می‌گذرد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? حل مسائل کارگری و کارفرمایی در سطح کارگاه از مسیر تعامل می‌گذرد