حضور ۵۰ هنرمند کرمانی در جشنواره موسیقی نواحی استان کرمان

معاون امور هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ۵۰ هنرمند از شهرستان‌های کرمان در جشنواره موسیقی نواحی استان حضور پیدا می‌کنند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ وحید محمدی ظهر امروز در نشست خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با تأکید بر این‌که موسیقی نواحی گنج […]

معاون امور هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ۵۰ هنرمند از شهرستان‌های کرمان در جشنواره موسیقی نواحی استان حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ وحید محمدی ظهر امروز در نشست خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با تأکید بر این‌که موسیقی نواحی گنج با ارزش و معنوی است که کمک‌کننده وحدت در جامعه است، گفت: خوشبختانه جشنواره موسیقی نواحی احیا شده است و تمرکز بیشتر ما به هنرمندان نواحی استان کرمان است.

معاون امور هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به این‌که در جشنواره موسیقی نواحی در شهرستان بافت ۵۰ هنرمند از شهرستان‌های مختلف حضور پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: ۶۲ نفر در شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در استان کرمان شرکت خواهند کرد و ۲۰ نفر از استان کرمان از شهرستان‌های ارزوییه، سیرجان و شهربابک جشنواره موسیقی کشور اجرا خواهند داشت.

انتهای خبر/م

 




حضور ۵۰ هنرمند کرمانی در جشنواره موسیقی نواحی استان کرمان

منبع:آرمـان
? حضور ۵۰ هنرمند کرمانی در جشنواره موسیقی نواحی استان کرمان