حضور ۴۵۷ داوطلب کرمانی دارای معلولیت در آزمون استخدامی

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت، با حضور ۴۵۷ داوطلب از سراسر استان کرمان برگزار شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمان؛ نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.   […]



مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت، با حضور ۴۵۷ داوطلب از سراسر استان کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمان؛ نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

 
علیرضا وحیدزاده گفت: این آزمون صبح امروز پنجشنبه ۱۷ خردادماه با حضور ۴۵۷ داوطلب از سراسر استان در سالن دانشگاه بعثت کرمان و با همکاری جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.
 
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه از بهمن‌ماه سال گذشته ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون آغاز و چندین بار تمدید ثبت‌نام صورت گرفت، افزود : از تعداد ۴۵۷ نفر شرکت کننده حدود ۱۹۴ نفر در بیش‌از ۱۱ دستگاه اجرایی در ۲۵ شهرستانِ استان کرمان مشغول به‌کار خواهند شد.
 
وی ابراز کرد: در آزمون امروز بیش‌از ۹۰ منشی برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی، شنوایی ، بینایی و… حضور داشتند و داوطلبان را همراهی کردند تا افراد دارای معلولیت آزمون با کیفیت‌تری داشته باشند.
 
وحیدزاده با بیان اینکه آزمون امروز در حد استانداردهای مطلوب و با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع بیش از ۱۳۰ نفر از همکاران ما در آزمون امروز وظیفه برگزاری، پشتیبانی، ایاب و ذهاب، اسکان، مناسب‌سازی محیط برگزاری آزمون‌، جابجایی شرکت‌کنندگان و حمایت‌گری را بر عهده داشتند و پنج خادمیار رضوی نیز ما را در برگزاری این آزمون همراهی کردند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تقدیر از حضور و نظارت استاندار بر این آزمون خاطرنشان کرد: امیدواریم همه آحاد جامعه به این باور برسند که معلولیت محدودیت نیست و افراد با نیازهای ویژه نیز می‌توانند با فراهم آمدن امکانات و زیرساخت‌ها در کنار بقیه مردم به کار، فعالیت و زندگی خود بپردازند.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


حضور ۴۵۷ داوطلب کرمانی دارای معلولیت در آزمون استخدامی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حضور ۴۵۷ داوطلب کرمانی دارای معلولیت در آزمون استخدامی