حضور ۲۰۰۰ بسیجی برای تامین امنیت انتخابات

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش‌ از ۲ هزار بسیجی برای تامین امنیت شعب رأی در استان به کمک نیروی انتظامی آمده‌اند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» سردار محمدعلی نظری صبح امروز با حضور در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان ضمن احترام به مقام شامخ شهدا در صف رأی‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری […]



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش‌ از ۲ هزار بسیجی برای تامین امنیت شعب رأی در استان به کمک نیروی انتظامی آمده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» سردار محمدعلی نظری صبح امروز با حضور در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان ضمن احترام به مقام شامخ شهدا در صف رأی‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری ایستاد و در نهایت رأی خود را در صندوق انداخت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اهمیت حضور در این انتخابات گفت: مقام معظم رهبری اهمیت انتخاب را بیان کردند ضمن این‌که امروز نیز دوباره تاکید کردند که فلسفه وجودی نظام و انقلاب ما از روزی که پیروز شدیم تاکنون و حفظ آن در ادامه راه  مردم هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امروز یکی از تجدید بیعت‌ها، همراهی‌هایی و حماسه‌هایی که باعث سرافرازی نظام و کشور است توسط مردم شکل می‌گیرد.

سردار نظری در رابطه با امنیت شعب رأی‌گیری در استان کرمان بیان کرد: برخلاف لجن‌پراکنی‌های دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم اما شاهد حضور مردم هستیم.

وی افزود: در استان کرمان تمام تمهیدات امنیتی توسط شورای تامین استان و دستگاه‌های انتظامی-امنیتی تامین شده هیچ مشکلی در امنیت انتخابات وجود ندارد اما توصیه می‌کنم به رؤسای ستادهای انتخاباتی که در آرامش باشند این انتخابات در سلامت و امنیت کامل است و فردا فرد اصلح توسط مردم انتخاب می‌شود تا ریل انقلاب ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در کنار ارواح مطهر شهدا و حاج قاسم آمده‌ایم تا ما نیز هم‌چون شهید سلیمانی تاکید کنیم ایران اسلامی حرم است و بیعت مجدد با شهدا داشته باشیم و با رأی خود از این حرم دفاع می‌کنیم.
 
سردار نظری با اشاره به حضور بسیجیان برای تامین امنیت شعب رأی در کرمان توضیح داد: مسئولیت امنیت با نیروی انتظامی است اما به درخواست نیروی انتظامی بیش‌ از ۲ هزار نفر بسیجی به کمک نیروی انتظامی آمده‌اند.

انتهای خبر/ پسند
 


حضور ۲۰۰۰ بسیجی برای تامین امنیت انتخابات

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حضور ۲۰۰۰ بسیجی برای تامین امنیت انتخابات