حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، همانند پتکی بر سر صهیونیست‌هاست

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: حضور گسترده مردم در کشورهای مختلف در روز جهانی قدس مانند پتکی بر سر صهیونیست‌ها فرود خواهد آمد. محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: امام خمینی(ره) همواره در خصوص ماهیت تروریستی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و خوی اشغال‌گری این رژیم به […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: حضور گسترده مردم در کشورهای مختلف در روز جهانی قدس مانند پتکی بر سر صهیونیست‌ها فرود خواهد آمد.

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: امام خمینی(ره) همواره در خصوص ماهیت تروریستی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و خوی اشغال‌گری این رژیم به دفعات صحبت کرده بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، نظام این رویکرد را داشته و دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همیشه در خصوص سقوط و فروپاشی جریان صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی سخن گفته‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: اگر امروزه به حضور فلسطین و جریان مقاومت در منطقه و آزادی خواهان در دنیا نگاه کنیم، مشاهده خواهیم کرد که شرایط علیه رژیم صهیونیستی به مراتب با شرایط ۲۰ سال قبل متفاوت شده است.

وی با تأکید بر این‌که بیداری اسلامی در منطقه، خود عاملی شده است تا جریان اسرائیل احساس خطر کند، ابراز کرد: رژیم غاصب اسرائیل رو به زوال است و با اختلافات داخلی در این رژیم، همچنین راهپیمایی‌های چند صد هزار نفری در سرزمین‌های اشغالی که این راهپیمایی‌ها در تاریخ رژیم اسرائیل بی‌سابقه بوده است، نشان می‌دهد که شکاف عمیق در حاکمیت این رژیم ایجاد شده است.

زاهدی بیان کرد: تشکیل شرکت‌هایی برای خروج صهیونیست‌ها از مناطق اشغالی و اسکان آنها در اروپا، آفریقا و آمریکا شمالی گواهی بر احساس خطر جدی در بین صهیونیست‌هاست و از این رو روزانه تعداد زیادی از خانواده‌ها از سرزمین صهیونیست‌ها به جاهای دیگر منتقل می‌شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم‌ سابقه بودن حملات جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: به جرات می‌توان گفت هر روز یک و دو عملیات وجود دارد و این‌گونه نیست که صهیونیست‌ها شاهد یک عملیات علیه خودشان باشند و این مسئله موجب به وحشت افتادن آنها شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بین گروه‌های مختلف فلسطینی اتحاد ایجاد شده است و آنها باور دارند که باید با عملیات مسلحانه به مبارزه ادامه دهند و از سوی دیگر تظاهرات گسترده رخ داده در رژیم اسرائیل، ترس و وحشتی را بین صهیونیست‌ها ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در کشورهای مختلف در روز جهانی قدس مانند پتکی بر سر صهیونیست‌ها فرود خواهد آمد و آنها را دچار سردرگمی و انفعال شدید قرار می‌دهد.

انتهای خبر/م




حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، همانند پتکی بر سر صهیونیست‌هاست

منبع:آرمـان
? حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، همانند پتکی بر سر صهیونیست‌هاست