کل اخبار 110346 اخبار امروز : 99
  • تاریخ : پنج شنبه - ۳۰ - فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 - April - 2024
  • ساعت :

    حضور کارشناسان سازمان دانش آموزی در مدارس

    کرمان(نذیر کرمان) – رئیس سازمان دانش آموزی در مصاحبه با نذیر کرمان گفت:وظیفه ی ما حضور در مدارس جهت آموزش مهارتهای مختلف به دانش آموزان است . با ورود به سازمان دانش آموزی می شد متوجه اتفاقی خاص شد رئیس اداره و کارشناسان قصد انجام ماموریتی را داشتند. عازم روستای قائم آباد شدیم روستایی در […]

    سازمان دانش آموزی

    کرمان(نذیر کرمان) – رئیس سازمان دانش آموزی در مصاحبه با نذیر کرمان گفت:وظیفه ی ما حضور در مدارس جهت آموزش مهارتهای مختلف به دانش آموزان است .

    با ورود به سازمان دانش آموزی می شد متوجه اتفاقی خاص شد رئیس اداره و کارشناسان قصد انجام ماموریتی را داشتند.

    عازم روستای قائم آباد شدیم روستایی در دهستان اختیار آباد بخش مرکزی به سمت دبیرستان دخترانه دوره اول شهید صیاد شیرازی.

    مدیر دبیران و دانش آموزان استقبال گرمی از تیم سازمان دانش آموزی کردند، کلاسها شروع شد دانش آموزان استقبال خوبی از برگزاری کلاسها کردند و مشارکت چشمگیری داشتند.

    محمود رجبی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: ۷ مربی سازمان دانش آموزی با حضور دراین دبیرستان دوره های مختلف: چادر زنی، امداد و نجات، خبرنگاری و…را آموزش دادند و با توجه به جذابیت موضوعات استقبال خوبی از بنامه های شد.

    وی افزود:در آینده ای نزدیک شاهد مدارس تمام تشکیلاتی خواهیم بود، مدارسی که دانش آموزان با عشق در دوره های مختلف شرکت می کنند و خودشان کارهای مدرسه را به دست می گیرند و فضای صمیمی و جذابی را می سازند.

    رجبی پور گفت: بر‌اساس سند تحول بنیادین در آموزش‌و‌پرورش، تحقق هدف کلی تربیت، یعنی «کسب آمادگی فردی و جمعی متربیان برای تحقق حیات طیبه در همه ابعاد و مراتب و همچنین تکوین و تعالی پیوسته هویت متربیان بر اساس نظام معیار اسلامی، به گونه‌ای که بتوانند موقعیت خود و دیگران را در هستی به درستی درک و آن را به ‌طور مستمر با عمل صالح فردی و جمعی اصلاح کنند، بیش از هر چیز به کسب مجموعه‌ای از شایستگی‌ها وابسته است که متربیان باید کسب کنند.




    حضور کارشناسان سازمان دانش آموزی در مدارس

    منبع: پــانا
    ? حضور کارشناسان سازمان دانش آموزی در مدارس

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A