حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

مولوی حسن رمشکی امام جمعه اهل سنت شهر رمشک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: امیدوارم امروز جمعه پانزدهم تیرماه همه ملت شریف ایران خصوصاً اهل سنت به پای صندوق‌های رای بیایند. وی با تاکید بر اینکه خود ما باید برای سرنوشت خودمان تصمیم بگیریم، […]

مولوی حسن رمشکی امام جمعه اهل سنت شهر رمشک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: امیدوارم امروز جمعه پانزدهم تیرماه همه ملت شریف ایران خصوصاً اهل سنت به پای صندوق‌های رای بیایند.

وی با تاکید بر اینکه خود ما باید برای سرنوشت خودمان تصمیم بگیریم، افزود: برای آبادانی کشور و سربلندی سرزمینمان باید به پای صندوق‌های رای بیاییم و نباید به دشمن فرصت عرضه‌اندام و سوءاستفاده بدهیم.

امام جمعه اهل سنت شهر رمشک با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات نقشه‌های بیگانگان را خنثی و مشروعیت نظام را تامین و بیمه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم در این دوره از انتخابات بیش از هر زمان دیگر مهم‌تر است، ادامه داد: امروز مردم ما با حضور آگاهانه و با بصیرت خود در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و زمینه پیشرفت نظام را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/




حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

منبع: تسنــیم
? حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند