حضور پای صندوق رأی حافظ اقتدار ملی است

امام جمعه نرماشیر گفت: مردم با حضور در کنار صندوق آرا و انداختو رأی خود سرنوشت و آینده کشور را تعیین می‌کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصفی، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: هر برگ رأی، که به صندوق‌‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت […]



امام جمعه نرماشیر گفت: مردم با حضور در کنار صندوق آرا و انداختو رأی خود سرنوشت و آینده کشور را تعیین می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصفی، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: هر برگ رأی، که به صندوق‌‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به تثبیت نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است، و این برای کشور، بسیار با ارزش و با اهمیت است.

وی افزود: آن‌چه که دشمنان این نظام انتظار دارند و برای رسیدن به آن سر از پا نمی‌شناسند، کم‌رنگ کردن مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و  برای زیر سوال بردن اعتبار نظام است .

امام جمعه نرماشیر بیان کرد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تضمین امنیت، به‌معنای عام کلمه (اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و…) و اقتدار ملی و بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام منصفی در پایان از مردم حضور پر شور را خواست و خاطرنشان کرد: از مردم عزیز می‌خواهم که با رای خود، یک‌بار دیگر، با آرمان‌های امام  انقلاب و شهدا تجدید میثاق کنیم، و خودمان سرنوشت کشورمان را تعیین کنیم.

انتهای خبر/ برجی


حضور پای صندوق رأی حافظ اقتدار ملی است

منبع:آرمـان
? حضور پای صندوق رأی حافظ اقتدار ملی است