حضور نیروی انتظامی تا پایان شمارش آرا در کنار صندوق‌های رأی

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار ناصر فرشید امشب در ستاد انتخابات استان کرمان با تبریک حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: با حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای روبه‌رو هستیم و به همین دلیل زمان حضور در انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شد. وی با اشاره […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار ناصر فرشید امشب در ستاد انتخابات استان کرمان با تبریک حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: با حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای روبه‌رو هستیم و به همین دلیل زمان حضور در انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه از تمام توان نیرویی فراجا در استان کرمان برای امنیت انتخابات استفاده شده است، گفت: از روز گذشته به طور خاص به تمام نیروها آماده‌باش کامل داده شده تا امنیت همه شعب ثابت و شعب اخذ رای سیار تامین باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه از نیروی موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی نیز تحت عنوان نیروهای پلیس‌یار استفاده شده است، افزود: نیروی انتظامی تا پایان فرآیند رای‌گیری و شمارش آرا در کنار صندوق‌های رأی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه به تمام روسای کلانتری‌ها اعلام شده است که تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات را مدنظر قرار دهند، بیان کرد: تاکنون هیچ مورد امنیتی در امر برگزاری انتخابات در استان کرمان نداشته‌ایم.

فرشید با بیان اینکه بسیج نیز با ما همکاری دارد و تعامل بسیار خوبی بین سایر نیروهای نظامی استان وجود دارد تا انتخابات در کمال امنیت برگزار شود، گفت: نیروی انتظامی از زمان تحویل گرفتن صندوق‌ها تا تحویل دادن آنها به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در مکان‌هایی که تحویل صندوق‌ها وجود دارد از جمله فرمانداری‌ها تا پایان اعلام شمارش آرا و فرآیند انتخابات ادامه دارد، افزود: توصیه ما به مردم این است که آمارها را از منابع خبری رسمی دنبال کرده و از پیگیری آمار در فضای مجازی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مسئولان ستادهای انتخاباتی آرامش جامعه را مدنظر داشته باشند و از انتشار آمارهای کذب و شایعه پراکنی خودداری کنند، ادامه داد: از تمام همکاران پلیس که در این ایام زحمات زیادی کشیدند و تمام توان خود را در برقراری نظم و امنیت در شعب اخذ رای گذاشتند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۵۱۱/




حضور نیروی انتظامی تا پایان شمارش آرا در کنار صندوق‌های رأی

منبع: تسنــیم
? حضور نیروی انتظامی تا پایان شمارش آرا در کنار صندوق‌های رأی