حضور مردم در پای صندوق‌های رای مایه اقتدار نظام است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در جمعه این هفته، اظهار داشت: مردم استان کرمان مانند مردم دیگر نقاط کشور، هفته گذشته در پای صندوق‌های رای حاضر شدند اما باید بدانند که کار آنها تمام نشده و جمعه این هفته […]

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در جمعه این هفته، اظهار داشت: مردم استان کرمان مانند مردم دیگر نقاط کشور، هفته گذشته در پای صندوق‌های رای حاضر شدند اما باید بدانند که کار آنها تمام نشده و جمعه این هفته باید این امر مهم را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز جمهوری اسلامی تذکر دو مسئله لازم و ضروری است، گفت: نکته اول، اصل مشارکت مردم است که در هر انتخاباتی مهم بوده و برای نظام و کشور پشتوانه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه ما امروز در شرایطی قرار گرفتیم که باید کار هفته گذشته خود را تکمیل کنیم، افزود: در دور اول انتخابات امر مهم انتخاب ریاست جمهوری کامل نشده و این مسئله مهم جمعه ۱۵ تیرماه با حضور حداکثری مردم و مشارکت خوب آنها تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: مردم جمعه این هفته با حضور خود کار ناتمام هفته گذشته را تمام کرده و به سرانجام می‌رسانند و انشاءالله رئیس جمهوری با پشتوانه رای مردم سکان اجرایی کشور را برای چهار سال به دست می‌گیرد.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام همیشه اهمیت داشته و در این شرایط این اهمیت افزایش داشته است، ادامه داد: رئیس جمهور منتخب مردم با پشتوانه همین رای مردم می‌تواند چهار سال در حوزه‌های مختلف اجرایی کشور را با قدرت مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای مایه اقتدار نظام است، افزود: نکته حائز اهمیت دیگر این است که در دور اول انتخابات ثابت شد که واقعاً صندوق‌های رای تعیین کننده هستند و کسی که بتواند بیشترین آرای مردمی را کسب کند رئیس جمهور کشور می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اظهار داشت: در جمعه قبل کسانی که حتی ذره‌ای شک داشتند، باورشان شد و به این یقین رسیدند که فقط و فقط این خود مردم هستند که برای سرنوشت کشورشان تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه امیدوارم همه واجدان شرایط حضور در انتخابات این هفته با نگاه دقیق‌تر و بررسی بیشتر، فرد اصلح را از بین دو کاندیدا انتخاب کنند، گفت: به کسانی هم که به هر دلیلی در انتخابات دور اول شرکت نکردند توصیه می‌کنم که این هفته با حضور خود در پای صندوق‌های رای در سرنوشت خودشان دخالت کنند.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای توجه به دیدگاهی است که هر ایرانی می‌تواند در ارتباط با آینده کشور داشته باشد، افزود: امیدواریم که مردم فرصت حضور در پای صندوق‌های رای و تعیین سرنوشت خودشان را از دست ندهند.

انتهای پیام/۵۱۱/




حضور مردم در پای صندوق‌های رای مایه اقتدار نظام است

منبع: تسنــیم
? حضور مردم در پای صندوق‌های رای مایه اقتدار نظام است