حضور مردم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم نشان دهنده زنده بودن شهید سلیمانی است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حضور باشکوه مردم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم نشان دهنده زنده بودن شهید سلیمانی است و دشمن فکر می‌کرد با شهادت حاج قاسم می‌تواند نور انقلاب اسلامی ایران را خاموش کند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز آیین اختتامیه جشنواره “عهد […]

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حضور باشکوه مردم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم نشان دهنده زنده بودن شهید سلیمانی است و دشمن فکر می‌کرد با شهادت حاج قاسم می‌تواند نور انقلاب اسلامی ایران را خاموش کند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز آیین اختتامیه جشنواره “عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم” که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و نجفی و معاون وزیر آموزش و پرورش در پردیس خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: نگاه به مکتب شهید سلیمانی یک نگاه دقیق برای رسیدن به سعادت و رستگاری است.

وی با بیان اینکه جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم کار بسیار ارزشمندی است، گفت: کودکان ما باید از ابتدا با نام و یاد شهدا به‌ویژه شهیدان بزرگی همانند حاج قاسم سلیمانی آشنا شوند و از آنها الگو بگیرند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به عینه دیدیم که چگونه مردم از اقصی نقاط ایران و جهان به گلزار شهدای کرمان و زیارت مرقد مطهر حاج قاسم آمدند.

پورابراهیمی با بیان اینکه این حضور باشکوه مردم نشان دهنده آن است که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی زنده بوده و خون شهید می‌جوشد، گفت: دشمن فکر می‌کرد با شهادت حاج قاسم می‌تواند نور انقلاب اسلامی ایران را خاموش کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر اقدامی در مسیر شهدا و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان ارزشمند است، افزود: مدارس ما باید در راستای تربیت دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه به این مسائل اهمیت دهد.

معصومه نجفی پازوکی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش نیز در این آیین با بیان اینکه برگزاری برنامه‌هایی برای شهید حاج قاسم سلیمانی به ما روحیه می‌دهد، اظهار داشت: امروز عطر حاج قاسم در سراسر عالم پیچیده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم، گفت: برگزاری این جشنواره فرصت عظیمی برای ترویج مکتب شهید سلیمانی در بین دانش آموزان دبستانی بود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار دلنوشته کودکان از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد، افزود: این همه آثار نشان می‌دهد گفتمان حاج قاسم در تمام خانواده‌های ایرانی وجود دارد.

انتهای پیام/۵۱۱/




حضور مردم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم نشان دهنده زنده بودن شهید سلیمانی است

منبع: تسنــیم
? حضور مردم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم نشان دهنده زنده بودن شهید سلیمانی است